Gabriel90
Silver
Grattis mackan !Dåså. Min första tudor har landat. Första intrycken är ju bra! Får se efter någon vecka vad känslan säger
Riktigt bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis mackan !Dåså. Min första tudor har landat. Första intrycken är ju bra! Får se efter någon vecka vad känslan säger
Hej på er, jag skulle behöva lite tips på var jag kan hitta ett NatoBand i läder till min nya Tudor Black Bay 36. Tack på förhand.
Ha en skön fredag.
Haha tack! Känns väldigt braKör! Det är en grym klocka. Har haft två och kommer förmodligen skaffa en tredje framöver.
Edit: skrollade lite längre ner och såg att du slagit till. Bra! Och grattis!
Tack mannen!Grattis mackan !
Riktigt bra
Royalstraps & Singular Straps har också bra utbudHej på er, jag skulle behöva lite tips på var jag kan hitta ett NatoBand i läder till min nya Tudor Black Bay 36. Tack på förhand.
Ha en skön fredag.
Blått så det förslår! Den är fortfarande smaskig.
Gammal bild, den är nu såld.
Men den blå var absolut snyggast med modernare look tycker jag
Fyller på med min gamla blå!
Pelagos gummit?
Nytänkande! Riktigt snyggt. Antar att man måste införskaffa sig en Pelagos nu
Nytänkande! Riktigt snyggt. Antar att man måste införskaffa sig en Pelagos nu
Mycket fin kombo! Sitter du på fler biler tro?Fyller på med min gamla blå!
Mycket fin kombo! Sitter du på fler biler tro?
Kolla in Watchgecko. Har lite olika läder o är nöjd:Hej på er, jag skulle behöva lite tips på var jag kan hitta ett NatoBand i läder till min nya Tudor Black Bay 36. Tack på förhand.
Ha en skön fredag.
Se där, jag hade tillochmed droppat en like på inlägget sen tidigare!Har bombat den här tråden tidigare med bilder med gummit
https://klocksnack.se/threads/den-officiella-tudortråden.17265/page-360#post-2341233
Min BB58 går seriöst +-0.0 på 4 dygn mätt nu.. på armen alla dagar, liggande med krona nedåt under natten
Helt magiskt!Min bb58 är också bisarr.
Ställde klockan för runt 20 dagar sen. Nu går den 1,6s efter. Den går i snitt - 0,1s/dygn.
Ingen av mina andra klockor är ens i närheten
Tack @Duddee. Då är klockan mest troligt en franken eller vad tror du?