D
Deleted member 4412
Guest
JappGrattis !
Du knep den på gripenbro va?..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JappGrattis !
Du knep den på gripenbro va?..
Grattis, sneglat på en sån ett par gånger men aldrig slagit till. Vad får man betala för en sån? Var inget pris på gripenbros hemsida
Såg vad du menade. Skrev något annatJag är mycket nöjd med den ja! Ska bara börja tjäna lite pengar så att jag kan rotera den med lite annat. Den är mångsidig men inte allsidig
Och sen är det pärlan som behållit färgen medan minutmarkeringarna har gulnat. Men det tycker jag egentligen bara är lite fräckt, men ändå förvånad över att det redan kan skönjas en skillnad efter bara 5.5 år på en såpass ny modell?
Najs!.. grattis ännu en gång
Betydligt mycket mer idag än vad man fick ge för nåt år sen. Fullset dessutom så priset blev väl som en billigare Rolex Sub..Grattis, sneglat på en sån ett par gånger men aldrig slagit till. Vad får man betala för en sån? Var inget pris på gripenbros hemsida
Tudor Submariner 79090 på ingång
Tackar!!Asså, den är riktigt sexig.
Största faran med att vara OWGSuck... jag vill också vara med i gänget med wristshots.. nu är min BB inne på 9:e veckan hos Bergström... nya besked är att den skall komma tillbaka den 22:a, dvs om 2 veckor. 11 veckor för service känns lite väl långsamt kan jag tycka.
Ja de suger rätt så hårt, även om jag egentligen inte är OWG . Fick jag gräva fram min gamla Longines hydroconquest bara för att inte helt tappa tidsuppfattningen medans klockan är på service ^^Största faran med att vara OWG
Den där är bra. RIKTIGT bra.Working hard
Den där är bra. RIKTIGT bra.
Ja det är ju 6-12 månaders kötid på dem!Fick ett infall och ringde runt lite.
Blev snudd på utskrattad av en handlare, men bokade den sista BB58 på länk hos Nymans. Hämtar på måndag. Undrens tid är inte förbi. Får köpa en trisslott på hemvägen idag.
Var det 58an som det var rabatt på? På länk?Kanelbulle och 36an
Skumt?Fick ett infall och ringde runt lite.
Blev snudd på utskrattad av en handlare, men bokade den sista BB58 på länk hos Nymans. Hämtar på måndag. Undrens tid är inte förbi. Får köpa en trisslott på hemvägen idag.
Ja AD på Sicilien erbjöd mig 10% när jag var där i somrasVar det 58an som det var rabatt på? På länk?
Oj det va läckra armband, måste nog beställa ett till min Pelagos LHD!Crafter blues gåva till pelagos (något för dig @Jaggis ):
http://oceanictime.blogspot.com/2018/11/crafter-blue-curved-end-strap-for-tudor.html?m=1
Oj det va läckra armband, måste nog beställa ett till min Pelagos LHD!
Fick 10% på ad i SverigeKanelbulle och 36an Ångrar inte en sekund att jag inte köpte 58 i Italien - trots att jag fick 10% rabatt.