• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nu finns det en BB 58 med länk på K&S såg jag.

Nej, inte min , den blir kvar, men eftersom det är efterfrågan kanske nån är intresserad av den som ligger ute tänker jag.

• Like
Reactions: Kai
Boys and girls, var redo med haklappen.

Tudor BB 58 Harrods special edition, aka Tudors Kermit.

942C7EE9-5119-41B1-8AD3-FF3D22B0CC5B.png

Förutom den gröna toppen på sekundvisaren kan nämnas att ft kommer före meter i djupangivelsen av vattentätheten :eek: tillskillnad från vanliga bb58:an samt att texten är...grön! :)
Yes! Kostar exakt lika mycket som standard modellen men säljs bara på Harrods och är extremt svår att få tag på. Säljs för det dubbla beggad. Sök på den så ser ni att toppen på sekundvisaren även är grön

Enligt chono24 (lika med Wikipedia, alla vet att det är sant då) så är de så:pompus:

Du kanske försöker göra någon komisk poäng som jag missar, men ingen tjänar på att det sprids fel information på forumet om prisbilder oavsett klocka och modell. Det låg en nyligen här på köp & sälj som hade oerhört svårt att hitta en ny ägare, list för vanliga är väl 33-34 och den här kämpade för att bli såld för 50.

EDIT: Såg nu att @Uret har raderat alla prissänkningar som han gjorde så som @Ur-snygg skriver.

Se där, kanske är en ren förhoppning då för säljarna att spela på tillgängligheten på klockan. Blir ju lite dumt att köpa en klocka endast för att sälja den. Så gör man inte :stop:

Var kommer informationen ifrån? BB 58 och vanliga BB är ju två olika klockor med olika urverk. Ser ju ut som vanliga Harrods (vanliga BB)? Edit: ovanligt mycket "vanliga" i mitt inlägg :D

Boys and girls, var redo med haklappen.

Tudor BB 58 Harrods special edition, aka Tudors Kermit.

942C7EE9-5119-41B1-8AD3-FF3D22B0CC5B.png

Precis. Så är det, det vet alla sedan gammalt ;)
Senaste som jag såg här på forumet lades ut för typ 50' och prisbumpades ned till åtminstone 45'. Sedan hamnade den nog på Tradera, enligt beskrivning i annonsen.

Den fina BB (ej BB58) Harrods-modellen! Den är schysst men bevisligen svårsåld

Du kanske försöker göra någon komisk poäng som jag missar, men ingen tjänar på att det sprids fel information på forumet om prisbilder oavsett klocka och modell. Det låg en nyligen här på köp & sälj som hade oerhört svårt att hitta en ny ägare, list för vanliga är väl 33-34 och den här kämpade för att bli såld för 50.

EDIT: Såg nu att @Uret har raderat alla prissänkningar som han gjorde så som @Ur-snygg skriver.

Tack @admin som återställde annonsen. Den var alltså nere på 40.500sek när den avslutades och frågan är om den ens blev såld här på forumet.

@Swiss avant garde

Tillbaka
Topp