Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min bb58 (på länk) kommer inom kort få lämna tyvärr, imorgon dyker nog annons upp. Tänkte ge en heads-up här först.
Wat! For real?Boys and girls, var redo med haklappen.
Tudor BB 58 Harrods special edition, aka Tudors Kermit.
Boys and girls, var redo med haklappen.
Wat! For real?
Finns/funnits några stycken här på KS ser inte det stora i modellen, men det kanske bara är jag?
Yes! Kostar exakt lika mycket som standard modellen men säljs bara på Harrods och är extremt svår att få tag på. Säljs för det dubbla beggad. Sök på den så ser ni att toppen på sekundvisaren även är grön
Yes! Kostar exakt lika mycket som standard modellen men säljs bara på Harrods och är extremt svår att få tag på. Säljs för det dubbla beggad. Sök på den så ser ni att toppen på sekundvisaren även är grön
Hold your horses. Den är inte i närheten att sälja för det dubbla nypriset.
Jag hade köpt den direkt av dej haha. Jag gillar framförallt den diskreta gröna färgen.
Enligt chono24 (lika med Wikipedia, alla vet att det är sant då) så är de så
Enligt chono24 (lika med Wikipedia, alla vet att det är sant då) så är de så
Är väl inte bb58 dock, Harrods är väl den ”gamla” 41mm black Bay modellen?Boys and girls, var redo med haklappen.
Är väl inte bb58 dock, Harrods är väl den ”gamla” 41mm black Bay modellen?
Hade det varit en bb58 i en ny färg hade den nog varit mer hypad!Hmm. Kan stämma, kan varit för snabb i min upphetsning
Boys and girls, var redo med haklappen.
Precis. Så är det, det vet alla sedan gammalt
Senaste som jag såg här på forumet lades ut för typ 50' och prisbumpades ned till åtminstone 45'. Sedan hamnade den nog på Tradera, enligt beskrivning i annonsen.
Håller med, svårt att motivera att lägga 10kkr över list bara för att köpa sin in i en hype.Den fina BB (ej BB58) Harrods-modellen! Den är schysst men bevisligen svårsåld
Ok det är det här dom menar med "hugs the wrist"
Långsiktigt vet väl ingen då den kom ut för några månader sen. De beggade exemplar som sålts här på KS har hållit priset bra.Väldigt fin, Står på intresselista för denna, bb 58?
Håller den sitt värde kort/långsiktigt eller dumpas den direkt?
Långsiktigt vet väl ingen då den kom ut för några månader sen. De beggade exemplar som sålts här på KS har hållit priset bra.
Du kanske försöker göra någon komisk poäng som jag missar, men ingen tjänar på att det sprids fel information på forumet om prisbilder oavsett klocka och modell. Det låg en nyligen här på köp & sälj som hade oerhört svårt att hitta en ny ägare, list för vanliga är väl 33-34 och den här kämpade för att bli såld för 50.
EDIT: Såg nu att @Uret har raderat alla prissänkningar som han gjorde så som @Ur-snygg skriver.
Yep, bb58.Väldigt fin, Står på intresselista för denna, bb 58?
Håller den sitt värde kort/långsiktigt eller dumpas den direkt?
Är inne på samma banor!Yep, bb58.
Dumpas inte av mig iallafall. Den här kommer min son ärva.
Bra info! Man tackar för rättelsenTack @admin som återställde annonsen. Den var alltså nere på 40.500sek när den avslutades och frågan är om den ens blev såld här på forumet.
@Swiss avant garde
40,5k? Förstår varför säljaren tog bort slutprisetTack @admin som återställde annonsen. Den var alltså nere på 40.500sek när den avslutades och frågan är om den ens blev såld här på forumet.
@Swiss avant garde