Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åhh, tänk om Tudor släpper en modell liknande sub eller en 7021. Då får det bli att öppna plånboken direkt..Just saying...
Jo tackÅhh, tänk om Tudor släpper en modell liknande sub eller en 7021. Då får det bli att öppna plånboken direkt..
Jag vill ha mer ledtrådar!Åhh, tänk om Tudor släpper en modell liknande sub eller en 7021. Då får det bli att öppna plånboken direkt..
Jag med! Basel känns långt bort för tillfället hehe.Jag vill ha mer ledtrådar!
Tog ju rätt lång tid efter förra årets basel innan grejerna kom till butik, om det dyker upp något kulJag med! Basel känns långt bort för tillfället hehe.
Grym!
Skrollade igenom iPaden och får passa på att bjuda på denna bild
Ja den blev rätt bra
Verkligen! Grymt bra bildJa den blev rätt bra
Tackar tackar!Verkligen! Grymt bra bild
Jag tror att den kan bli lite blockig på dig. Rätt stor.Tjena Klocksnackare! Ni vet säkert bättre än mig, men hur ser tillgängligheten ut på en BB GMT?
Har insett och tröttnat på Rolex kö hysteri.
Har alltid velat ha en BB och när GMT:n släpptes ökade suget och för varje dag som går inser jag mer och mer att det är den klockan jag vill ha här näst
så min fråga är? Är den mer lätt tillgänglig eller är det samma kö hysteri med extremt långa väntetider på en BB GMT samt sjukt ovettiga överpriser på andrahandsmarknaden?
tack på förhand
D
Inte jag som säljer men här kommer en Blocket-annons.Tjena Klocksnackare! Ni vet säkert bättre än mig, men hur ser tillgängligheten ut på en BB GMT?
Har insett och tröttnat på Rolex kö hysteri.
Har alltid velat ha en BB och när GMT:n släpptes ökade suget och för varje dag som går inser jag mer och mer att det är den klockan jag vill ha här näst
så min fråga är? Är den mer lätt tillgänglig eller är det samma kö hysteri med extremt långa väntetider på en BB GMT samt sjukt ovettiga överpriser på andrahandsmarknaden?
tack på förhand
D
Tack! Men vart tog annonsen vägenInte jag som säljer men här kommer en Blocket-annons.
Tack! Men vart tog annonsen vägen
Tack! Men 4K över list står nog över
Glömde visst det viktigaste: https://mobil.blocket.se/annons/goteborg/tudor_black_bay_gmt/82061079
Skrollade igenom iPaden och får passa på att bjuda på denna bild
Kul att höra!När man ser en sådan bild återupplevs känslan som ledde till att just den tudorn hamnat på egna handleden. Delikat!
Rangern är så enormt underskattad. Ägt det mesta Tudor gett ut sen 2012 men denna är ruskigt bra i all sin enkelhet. Nyanskaffat Bund läder gör inte den tråkigare
Yes Tudors egnaRiktigt snygg med Bund, är det Tudors egen? Blev riktigt sugen på att skaffa en till min Ranger. Håller för övrigt med om att just enkelheten i Rangern gör den så grymt bra.
Samma som den alltid varit eller vad har du i åtanke?Vad tror ni om värdeutvecklingen på tudorklockor?