Åskviggen
Silver
Ja jag tycker den typen av grön klär en bezel bäst, i förhållande till rolex ”kermit”Den där Harrods-gröna är klockren!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jag tycker den typen av grön klär en bezel bäst, i förhållande till rolex ”kermit”Den där Harrods-gröna är klockren!
Helt klart. Kermit och Hulken är för skrikiga. Harrods har helt rätt nyansJa jag tycker den typen av grön klär en bezel bäst, i förhållande till rolex ”kermit”
Riktigt läcker!Ute på promenad med den här godbiten
Riktigt läcker!
Grym. Var för stor för min handled. Hoppas på likadan i bb58 utförande!Ute på promenad med den här godbiten
Förstår det, detta är smärtgränsen för mig. Optimalt på min handled tycker jag är 36-40Grym. Var för stor för min handled. Hoppas på likadan i bb58 utförande!
Snyggt! Vad är det för nato?Fjärde dagen i rad, men den är så bra
Bra fråga, något billigt som jag inte kommer ihåg var jag köpte tyvärrSnyggt! Vad är det för nato?
Dessa gillar jag, http://www.singularstraps.se/product/nato-premium-sand-2022Snyggt! Vad är det för nato?
De ser sjysta ut!
Den är superfin!!! Förstår att den sitter kvar dagar i rad.Fjärde dagen i rad, men den är så bra
Grattis!Lämplig dag att få in lite rött i lådan
Aldrig sett någon liknande ranger.. någon som känner till denna modell eller är det ett fuskbygge?
Ja tavlan kändes som ett tydligt tecken. Tråkigt att höra, tyckte den såg rätt frän ut!Jag tycker inte att den ser reko ut. Tavlan ommålad ut och boetten ser inte ut att tillhöra en Tudor.
Från den svenska webb-butiken? Riktigt fint79733n på Sailstrap.
Ae det där tycker jag inte ser ut att va nått.Aldrig sett någon liknande ranger.. någon som känner till denna modell eller är det ett fuskbygge?
Från den svenska webb-butiken? Riktigt fint
79733n på Sailstrap.
Vad ska du skicka?Nån som har mailadress till Tudor i Genève ?
Dvs huvudkontoret
https://www.swissfirms.ch/en/details/?ENOFI=01501459Nån som har mailadress till Tudor i Genève ?
Dvs huvudkontoret