D
Deleted member 4412
Guest
79090 on holiday
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det @hotmail.com som domän?Vad ska du skicka?
Ah. Läste bara ”address”...Är det @hotmail.com som domän?
Ah. Läste bara ”address”...
Tror inte det är någon mail som är direkt lätt att få tag på. Går nog allt att få tag på ett telefonnr om man letar
Börjar 36:an hänga löst? I så fall finns det ett tryggt hem den kan få komma tillLyckades få klämma lite på 58an idag och det här är ingen nyhet meeeen vilken skillnad & uppgradering i jämförelse med vanliga Black Bay’en; både i boett, vikt, känsla överlag... Bara plus i min bok, oavsett om den var på rem idag..
Vad som slog mig mest var hur skillnaden i vikt boetterna kändes. 58an kändes som min BB36 medan 41 var en som en klump stål. Absolut en vane- och smaksak så klart
Finns en risk.. Låt mig få återkomma i frågan inom snar framtidBörjar 36:an hänga löst? I så fall finns det ett tryggt hem den kan få komma till
Har provat, funkade inte
Kan bara hålla medHar burits varje dag sedan oktober.
Har inte ställt om klockjäveln en enda gång
Legend..
Har du kvar Steel?Gammal bild men ack så trevlig. BB Black och BB Steel!
Tyvärr inteHar du kvar Steel?
Trist. De syns inte så ofta.Tyvärr inte
Grattis - deras bästa än så länge!Blivit med Tudor igen
Grattis - deras bästa än så länge!
Riktigt fin, jag ser gärna att dom struntar i Mercedes-händerna dockAlltid lika kul med Monochrome Watches Basel predictions. Bara en modell i år däremot!
Läs här - https://monochrome-watches.com/tudo...w-watches-2019-oysterdate-submariner-revival/
Spännande. Vore dock roligare om de körde på den lollipopvisare de hade på 76100, men framför allt om de matchade lume i visare mot tavla.Alltid lika kul med Monochrome Watches Basel predictions. Bara en modell i år däremot!
Läs här - https://monochrome-watches.com/tudo...w-watches-2019-oysterdate-submariner-revival/
Ellerhur !Förstår inte varför folk vill ha Mercedes-visare på Tudor. Spara ihop till en Rolex isåfall. Älskar snowflake-visarna.
Grymt fin! Den är mycket bra!Blivit med Tudor igen
Bort med datumet så blir det perfekt.Alltid lika kul med Monochrome Watches Basel predictions. Bara en modell i år däremot!
Man blir lite kluven, det rycker inte i baguetten helt enkelt .....men behåll det här temat och på med kronskydd och snowflake visare så är vi nära för min del I en mindre storlek lik BB58Om Monochrome Watches har rätt så är det en låååång gäspning. Hellre nytänkande istället för återvunnet eller några riktiga tributes istället för copy-cats
Exakt. Hoppas Monochrome har fel!Man blir lite kluven, det rycker inte i baguetten helt enkelt .....men behåll det här temat och på med kronskydd och snowflake visare så är vi nära för min del I en mindre storlek lik BB58