Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra där!
Fullbordar Ranger-trippeln
Ah den är fin .Älskar chronografen
Här kanske du finner lite svar: https://klocksnack.se/threads/tudor-big-block-en-överblick.105711/Hej. Har försökt hitta information men verkar väldigt oklart. Mellan vilka år producerades Tudor Prince OysterDate jumbo? Producerades de in på 90-talet och vet någon vilka olika referensnr har de? Tacksam för svar
Mvh Markus
Hittar ingen info om Oysterdate Jumbo därHär kanske du finner lite svar: https://klocksnack.se/threads/tudor-big-block-en-överblick.105711/
Du får be @thomastheswede snällt att det görs efterforskningarHittar ingen info om Oysterdate Jumbo där
Här kanske du finner lite svar: https://klocksnack.se/threads/tudor-big-block-en-överblick.105711/
Nej precis jag gick igenom den tråden men hittade inget om jumbo. Undrar om det är samma tillverkningsår för Prince oysterdate som det är för Prince oysterdate chronograph? Svårt att hitta jumbos från 90-talet.Hittar ingen info om Oysterdate Jumbo där
Hehe ja men han har ju precis lagt ner sådan enorm möda med kronograferna ..Du får be @thomastheswede snällt att det görs efterforskningar
Enligt Tudor Anthology så kom första (7024&7025) "at the end of the 1960's" och den sista (74100) tas ur produktion 1988. Däremellan finns 9080/9081 med uppdaterade verk med hack&quickset.Hej. Har försökt hitta information men verkar väldigt oklart. Mellan vilka år producerades Tudor Prince OysterDate jumbo? Producerades de in på 90-talet och vet någon vilka olika referensnr har de? Tacksam för svar
Mvh Markus
Haha backa några sidor så ser du lite snack om det
Haha insåg det nu! Jag pudlarDen bilden har det redan spekulerats friskt om i tråden
Vad tror ni om chansen att hitta en BB58 i Bangkok och vilken butik ska man chansa på? Finns 4-5 i närheten av varandra men sen finns det nåra i utkanten. Frågan är om utkanterna är säkrare kort då flesta turister håller sig till city
Tudor har 2 års garanti.Hur lång är garantitiden på en bb58 utplockad augusti 2018?
Tittar man på Nymans hemsida så står det att BB GMT har 3år.Tudor har 2 års garanti.
Skumt :S I mitt warranty card för BB58 står det 2 år.Tittar man på Nymans hemsida så står det att BB GMT har 3år.
Tittar man på Nymans hemsida så står det att BB GMT har 3år.
Tror att Nymans står för det tredje året. Det gjorde dem när jag köpte min Panna därSkumt :S I mitt warranty card för BB58 står det 2 år.
Det kan säkert stämma. Jag undrar hur de resonerar kring att ge GMT 3 års garanti när övriga BB modeller har 2 års garanti enligt informationen på hemsidan.Tror att Nymans står för det tredje året. Det gjorde dem när jag köpte min Panna där
Suktade över en video från watchgecko igår, där en recension gjordes på denna. Man blir inte mindre sugen av dina bilder..
Kanske för att folk har haft problem med den modellen. Nu spekulerar jag baraDet kan säkert stämma. Jag undrar hur de resonerar kring att ge GMT 3 års garanti när övriga BB modeller har 2 års garanti enligt informationen på hemsidan.
Den där Harrods-gröna är klockren!Ute på promenad med den här godbiten