• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köpte denna bb58a via forumet förra veckan. Känns riktigt bra och sizen är grym!

Bilagor

• 6D32AAC1-6BD9-4D28-920A-D8A91E0A51F2.jpeg
    6D32AAC1-6BD9-4D28-920A-D8A91E0A51F2.jpeg
    143.9 KB · Visningar: 3
Senast ändrad:
Fyller på med en bild på 36:an.
Härligt att kunna känna hur solid den känns även när den sitter på armen. Att sen bara nöjesöppna låset, ta av sig klockan och studera viklåsets konstruktion och finish, för att sedan nöjesstänga det och öppna det igen, är inte det en rogivande känsla? WIS? Vadå? :rolleyes:
Kusligt nöjd med denna.
20190223_173720.jpg

Fick väldigt plötsligt denna på armen för ca. 3 månader sedan. Efter att endast haft några olika dykare tidigare. Inte ångrat det hoppet en sekund, fantastisk klocka!

Men från att ha trott att dykare var det enda jag behövde så börjar jag inse att jag behöver båda stilarna. Vad lätt va....

287A9247-3C24-4784-8DCE-70E3CF3AC460.jpeg

Vänd på frågan. Varför kostar en Rolex Sub som finns i mångder lika mycket som en Snowflake, som inte finns lika många av...
Beror så klart på ref av respektive märke.
Mer efterfrågan på en rolex stål sub?
Finns i mängder, ändå inga AD som har den ”inne”.
Typ den populäraste klockan i hela världen..

Tillbaka
Topp