Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nix, inte i nuläget! Jag har trillat tillbaka till vintagevärldenDags för bb58?
Lätt Tudors bästa släpp i modern tid.Inte burit denna så mycket senaste månaderna, men alltid lika trevlig att ta på sig igensnart firar vi två år tillsammans
![]()
Ja den är fan bra! Saknar min gamla redan..Lätt Tudors bästa släpp i modern tid.
Den i mitten, är det en 58:a?Hälsar på en vän.
![]()
Yes, en 58:a i mitten. Måste säga att storleken är perfekt på 58:an.Den i mitten, är det en 58:a?
Bra jämförande bild!
Då byter dem även kronhals men ska vara överkomligt. Byter du till blå som har annan tavla och visare så måste du även köpa tavlan och visarna utöver insert och kronhalstja!
Går det byta bazel lätt på black bay 41mm? kan ad byta från tex svart till röd? samt eventuellt pris för det
ApproveSå har även jag blivit med BB36! Hann med en liten runda i solen innan det blev mörkt. Det blåa som skiftar till nästintill svart beroende ljuset är otroligt charmigt.
![]()
![]()
Där har vi den jaApprove![]()
Riktigt trevligt. Önskar att det fanns en 39mm då 36 blir precis för liten för mig och 41mm versionen är för stor (tycker inte tavlan gör sig bra i 41 heller)Bild snodd av hodinkee. Alla borde ha en BB36!
![]()
Prövat en 36?Riktigt trevligt. Önskar att det fanns en 39mm då 36 blir precis för liten för mig och 41mm versionen är för stor (tycker inte tavlan gör sig bra i 41 heller)
YesPrövat en 36?
Tillgång och efterfrågan.Någon som är insatt i Tudor & kan förklara varför en Submariner Snowflake kostar lika mycket som en Rolex Submariner?
MVH
Det var väl ändå självklart.. Tänkte ifall det var en mer intressant anledning..Tillgång och efterfrågan.
Välkommen!Fan vad gött att hamna här tillslut då
![]()
Vänd på frågan. Varför kostar en Rolex Sub som finns i mångder lika mycket som en Snowflake, som inte finns lika många av...Det var väl ändå självklart.. Tänkte ifall det var en mer intressant anledning..
Tack för svar iallafall!
Mer efterfrågan på en rolex stål sub?Vänd på frågan. Varför kostar en Rolex Sub som finns i mångder lika mycket som en Snowflake, som inte finns lika många av...
Beror så klart på ref av respektive märke.
Snowflake säljs inte hos AD så den jämförelsen går inte ihop.Mer efterfrågan på en rolex stål sub?
Finns i mängder, ändå inga AD som har den ”inne”.
Typ den populäraste klockan i hela världen..
Länge sedan min Pelagos lämnade, men det är väl skruvar som ska lossas...Hur kortar man länken till Pelagosen? Inte vågat ge mig på det ännu men tänkte kika på det ikväll.
Har nästan bilhandlarhäng nu![]()