• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudor idag
20190227_081902.jpg

hade själv en order på en GMT men den blev avbeställt av företaget då de inte kunde leverera inom utlovad tid... fortfarande sugen på den men alla verkar ha försvunnit från forumet helt så lite nyfiken på varför så de som haft GMT varför har ni inte den kvar?

Ni kommer få stå ut med lite bildspamning nu ibörjan, vilken klocka alltså :cigar:
2F5A14F3-A0BE-4C54-BF6D-A929BDD677C3.jpeg
Pelagosen är otroligt snygg! Är själv sugen på en men har svårt att bestämma mig för blå eller svart. Kollade på den blåa hos handlare men blev lite besviken. Den såg väldigt blek ut jämfört med de bilder jag har sett. Men den kanske inte lämpar sig väl för butiksljuset?

Pelagosen är otroligt snygg! Är själv sugen på en men har svårt att bestämma mig för blå eller svart. Kollade på den blåa hos handlare men blev lite besviken. Den såg väldigt blek ut jämfört med de bilder jag har sett. Men den kanske inte lämpar sig väl för butiksljuset?

Den blå är väldigt fin också, testade en sån för drygt ett år sedan. Hade egentligen ingen preferens mellan svart eller blå.
Svart är väl lite mer allround än den blå färgen på just Pelagos, men en somrig och solig dag så hade jag nog gärna haft den blåa på gummit :)

Tillbaka
Topp