Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Efter lite googling verkar den ha 25årskalas iallafall!Ah! Håller tummarna att ref 76100 släpptes 19X9
Alltid något!Efter lite googling verkar den ha 25årskalas iallafall!
Nej satan nu blev matten fel 35 årskalas ska de va, inte riktigt lika sexigtAlltid något!
Haha!"Some might think it's a myth but we will soon show you it's not"
Uppenbarligen kommer man att släppa en modell som faktiskt kommer att vara tillgänglig att köpa i butik vid lanseringsdatumet.
Snacka om ton-i-ton-i-ton-i-tonTudor idag
Har missat det. Vad var knas?Efter all hype var är alla GMT idag? Sålde alla dem efter problemen med datumhjulet?
Tror hjulet hakade upp sig, rätt många som var tvungen att skicka på garantiärendeHar missat det. Vad var knas?
haha!...det har blivit några popcorn stunder framför tudortrådenHaha!
Ingen väntelista?! Vad ska då diskuteras i tråden...
Haha, ja det blev visst så idagSnacka om ton-i-ton-i-ton-i-ton
Det blir säkerligen flera stunder. Finns nog tid att odla eget majs för att poppa ekologiskt popcorn i vår/sommar/höst/vinterhaha!...det har blivit några popcorn stunder framför tudortråden
Snyggt! GrattisNi kommer få stå ut med lite bildspamning nu ibörjan, vilken klocka alltså
haha, det hoppas jag !Det blir säkerligen flera stunder. Finns nog tid att odla eget majs för att poppa ekologiskt popcorn i vår/sommar/höst/vinter
Pelagosen är otroligt snygg! Är själv sugen på en men har svårt att bestämma mig för blå eller svart. Kollade på den blåa hos handlare men blev lite besviken. Den såg väldigt blek ut jämfört med de bilder jag har sett. Men den kanske inte lämpar sig väl för butiksljuset?Ni kommer få stå ut med lite bildspamning nu ibörjan, vilken klocka alltså
Pelagosen är otroligt snygg! Är själv sugen på en men har svårt att bestämma mig för blå eller svart. Kollade på den blåa hos handlare men blev lite besviken. Den såg väldigt blek ut jämfört med de bilder jag har sett. Men den kanske inte lämpar sig väl för butiksljuset?
Gud. Då kommer jag campa på biblioteksgatan.BB77 inspirerad av 9401 från 1977
Med tanke på hur vi nu vridit upp förväntningarna kommer vi alla sitta här med ett stort suckande jaha? när de väl presenterar nyheterna och vi inser att det inte alls blir någon retro sub eller nåt specielt kul i BB58 boettenBB77 inspirerad av en ovanlig variant av 9401 från 1977
Den syntes också i en reklamsnutt "Best wishes for 2019" på Tudors hemsida.
Åhhhh mmmm...
Yes precisDen syntes också i en reklamsnutt "Best wishes for 2019" på Tudors hemsida.
Ouff, 42k vill de alltså ha.Luxurywatches har en gmt inne iaf. Om det nu skulle vara väntetid hos AD.
@donpasta