Dags för mig att göra entré på riktigt i denna tråd. Hej alla Tudor-vänner!
Nu ska jag justera länken
Grymt val och trevligt med en liten paketöppning på det, grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt härlig klocka!
Snyggt där!
Hjärtligt välkommen. Speciellt med en sådan pjäs! Fin.
Snyggt grattis!Dags för mig att göra entré på riktigt i denna tråd. Hej alla Tudor-vänner!
Välkommen!Dags för mig att göra entré på riktigt i denna tråd. Hej alla Tudor-vänner!
Grattis! Inte sett att du fått tag på en.TudorTorsdag
Klart medvetet val från min sidaVälkommen!
+ i kanten för den omvända paketöppningen
Grattis! Inte sett att du fått tag på en.
Den är så jäkla läcker, lär bli en igen inom en snar framtid. Tänkt att den och min Explorer kommer ta ut varandra men två olika skönheter som skulle trivas bra ihop tror jag
Inga problem att köra dem tillsammans mina trivs braDen är så jäkla läcker, lär bli en igen inom en snar framtid. Tänkt att den och min Explorer kommer ta ut varandra men två olika skönheter som skulle trivas bra ihop tror jag
Det där är galet bra! Nu ligger en köpes ute så tycker att folk gott kan kika in där, sen är det bara att klicka på mitt lilla nick och sen dra ett pmInga problem att köra dem tillsammans mina trivs bra
Den ser ju faktiskt inte såå mycket mindre ut än 39mm Explorer. Kanske 36:an funkar på mig då. Får prova en i sommar, riktig läckerbit.Inga problem att köra dem tillsammans mina trivs bra
Det tycker jag du ska göra den bärs ganska stort för att vara 36mmDen ser ju faktiskt inte såå mycket mindre ut än 39mm Explorer. Kanske 36:an funkar på mig då. Får prova en i sommar, riktig läckerbit.
Bb36 bärs bra (18-18,5 cm) men enligt mig känns för liten först för att sedan växa och kännas bra. Tyvärr varierar min handled så svårt att ha länk utan justering on the fly, typ easy link.Det tycker jag du ska göra den bärs ganska stort för att vara 36mm
Berätta mer?
När nåt låter för bra för att vara sant så är det för bra för att vara sant
Jag såg den igår, men försvann direkt
När nåt låter för bra för att vara sant så är det för bra för att vara sant
Säljaren såg bra ut med 1300+ positiva reviews men jag var skeptisk och väntade med betalningen. Idag fick jag ett Mail om att kontot var kapat.Berätta mer?
Vad tycker ni är ett rimligt pris för TUDOR Harrods edition klockan?
La ut min för 42 och har haft få intressenter, gillar inte drömpriser och sänkte därför med 4K från vad billigaste på chrono var när jag la ut det.
Ska jag vara helt ärlig så tycker jag att det är märkligt när tudors klockor som fortfarande produceras går över list, men det är min personliga åsiktVad tycker ni är ett rimligt pris för TUDOR Harrods edition klockan?
La ut min för 42 och har haft få intressenter, gillar inte drömpriser och sänkte därför med 4K från vad billigaste på chrono var när jag la ut det.
Håller med dig. samtidigt är det marknaden som styr priserna, därav min fundering.. vad är ett rimligt pris?Ska jag vara helt ärlig så tycker jag att det är märkligt när tudors klockor som fortfarande produceras går över list, men det är min personliga åsikt
Bra val från Tudor-familjen!Hej, precis köpt en Tudor BB Chrono, vet ni om det finns halvlänkar att komplettera med så passformen på länken blir optimal?
Trevlig kväll