Pelagos har varit på radarn tidigare men har fegat pga titan, får ta mig i kragen och iaf testa en för jag tycker dom är riktigt finaEn Pelagos kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pelagos har varit på radarn tidigare men har fegat pga titan, får ta mig i kragen och iaf testa en för jag tycker dom är riktigt finaEn Pelagos kanske?
Det gör jag, men känns som att jag vill ha mer, kanske något med färg eller något! Just nu kamperar den ihop med en Explorer så inte så mycket färgNjut av den du har på armen. Det är den värd.
Baklocket är rostfritt så tyngden finns i den. Den känns inte som en fjäder, eller flimsig som andra titanare kan göra. Jag tycker den känns lagom lätt, inte tung och klumpig som andra stora dykare kan göra.Pelagos har varit på radarn tidigare men har fegat pga titan, får ta mig i kragen och iaf testa en för jag tycker dom är riktigt fina
Det gör jag, men känns som att jag vill ha mer, kanske något med färg eller något! Just nu kamperar den ihop med en Explorer så inte så mycket färg
Detta är min tredje Tudor, garanterat inte sista då märket växer och växer på mig. Måste ha fler men vad f-n ska jag ha
När du lägger fram det sådär så måste jag ju testa visste inte om det där med baklocket men det låter ju som en genomtänkt plan.Baklocket är rostfritt så tyngden finns i den. Den känns inte som en fjäder, eller flimsig som andra titanare kan göra. Jag tycker den känns lagom lätt, inte tung och klumpig som andra stora dykare kan göra.
Sen är det bra finish som väntat, och den feeling som andra Tudors kan bjuda på, finns även här.
Kan du leva med att den är tämligen platt, så tror jag inte att materialet är en showstopper. Den grå nyansen är tvärtom varm och mysig i sin ton.
Lägg sen 70h powerreserve på det. Vad är det att tveka om...?
Harrods tycker jag är riktigt riktigt snygg, OM det inte vore för det gröna längst ut på sekundvisaren, en 10a annarsNä, det blir ju lite monokromt. En Harrods ger lite färg på armen.
Yes, lilla RoffeÄr det en Staffe i bakgrunden?
Harrods tycker jag är riktigt riktigt snygg, OM det inte vore för det gröna längst ut på sekundvisaren, en 10a annars
Yes, lilla Roffe
Haha ja fel hittar man alltid, dock brukar saker jag ogillar med klockor vara det som jag en stund senare älskar så det är väl kanske bara att väntaHaha. Alltid är det nått
Underbara, riktiga knähundarHärliga hundar.
Riktigt läckert! Hur känns gummit då?Jaha. Årets sommar är nu officiellt säkrad.
Oranget Borealis på Pelagosen blev precis så bra som jag tänkte mig. Färgen är typ apelsinorange utan att vara skrikig. En vuxen färg
Tackar!Riktigt läckert! Hur känns gummit då?
Jag fick vänta ganska exakt ett halvår på min. Beror väl på hur mycket du vill ha en BB58 från AD. Kommer ju ut här på KS lite då och då bl a.Ni som har köpt BB58 från AD i Sverige, hur länge fick ni vänta? Jag ställde mig i kö (hos en AD som jag handlat av tidigare) i augusti förra året, och fortfarande inte bland de första på tur och börjar tröttna. Funderar på att gå till någon annan, är jag förhastad eller tycker ni att det finns anledning att vara besviken?
usch segt att vänta, men den är värd att vänta på kan jag säga sjukt nöjd med minStällde mig i kö på BB58 förra veckan, AD kunde bara säga antagligen under 2019 men inga löften
Imorgon är det TudorTorsdag så frågan är vilka skor min blå ska ha... HJÄLP!
Haha. Det vore nåtDu tänker för passivt! Natuligtvis båda:
12 till clasp - Jubilee, 6 till clasp - Oyster!
Haha. Det vore nåt