Fin kombo!Tudorfredag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin kombo!Tudorfredag
Den där är bra jäkla mysigImorgon är det TudorTorsdag så frågan är vilka skor min blå ska ha... HJÄLP!
Snyggt, grattis!Det blev en Tudor
TackarSnyggt, grattis!
Roligt, grattis!Det blev en Tudor
Tack!Roligt, grattis!
Inte en dussinklocka, ännu roligare!
Skitsnygg!Fasen vad jag gillar denna
Tack! 39mm. 36mm finns endast med datum så vitt jag vetSkitsnygg!
36 eller 39 mm?
Uppfattat!Tack! 39mm. 36mm finns endast med datum så vitt jag vet
Jag mäter när jag kommer hemUppfattat!
Riktigt fin som sagt!
Vad är det för mått lug-to-lug?
Ös på med fler bilder nuJag mäter när jag kommer hem
Fixar det när jag kommer hem Tar fram en riktig kamera då och fotar!Ös på med fler bilder nu
Den mäter 46.8 (boetten)Uppfattat!
Riktigt fin som sagt!
Vad är det för mått lug-to-lug?
Ser riktigt fin ut Hur känns länken?Här kommer bilder!
Det är den! Riktigt bra faktiskt. Just denna länk är lite som vissa Breitling-länkar, vilket är intressant. Kvlitetsmässigt känns den mycket bra, låset tycker är coolt. Designen är liksom integrerad men det är fortfarande ett "deployant"-lås med säkerhets"flärp" och de keramiska bollarna, det enda jag saknar är microjustering men de kompenserar med några halvlänkar istället.Ser riktigt fin ut Hur känns länken?
Låter bra. Bara att gratulera till klockan och hoppas du kommer gilla den! Ser riktigt bra ut på handledenDet är den! Riktigt bra faktiskt. Just denna länk är lite som vissa Breitling-länkar, vilket är intressant. Kvlitetsmässigt känns den mycket bra, låset tycker är coolt. Designen är liksom integrerad men det är fortfarande ett "deployant"-lås med säkerhets"flärp" och de keramiska bollarna, det enda jag saknar är microjustering men de kompenserar med några halvlänkar istället.
Jag tackar. Ja jag gillar den rejält. En design som jag tror håller i längden också, så detta blir en keeperLåter bra. Bara att gratulera till klockan och hoppas du kommer gilla den! Ser riktigt bra ut på handleden
Det blev en Tudor
Tack! Ja den är fin.Kul! Grattis till en fin klocka och ett roligt val. Den är verkligen underskattad.
Ruskigt fin. Grattis till en vacker klocka! Riktigt classy Vad listar den där? Det där kanske vore nåt till farsans 60-årsdag. Snart pensionär och lär ju bli dagvill!? Kanske skönt med daganvisning för en pensionär som är konstant ledig?!?Här kommer bilder!
Tack!Ruskigt fin. Grattis till en vacker klocka! Riktigt classy Vad listar den där? Det där kanske vore nåt till farsans 60-årsdag. Snart pensionär och lär ju bli dagvill!? Kanske skönt med daganvisning för en pensionär som är konstant ledig?!?
Snyggt!! GrattisDet blev en Tudor
Tack!Snyggt!! Grattis
Den är snygg! Hade varit nice om den kom i bb58-format.Kör kloss idag..
Haft klockan i snart en månad nu. Riktigt jävla nöjd att jag släppte sargen och köpte en Black Bay igen. Långt ifrån kreddigast, men vridringen i stål och datumfunktion gör den väldigt allround på ett sätt som jag verkligen uppskattar.