Gummi är kejsareBund är kung
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gummi är kejsareBund är kung
Otroligt fin! Grattis till ett bra köp!
Där satt den. Äntligen en Tudor. Dessutom en BB58. Känns bra. Mindre roligt att vara tvingad att köpa utomlands.
Sjutton vad knepiga original bandstiften är att få loss. Har ett Bergeon bandstiftsverktyg men gick bet på det.
Tack snälla.Otroligt fin! Grattis till ett bra köp!
Hur står sig denna kvalitetsmässigt/känsla gentemot t.ex. Black Bay?
Snyggt strap och ännu snyggare klocka!!Idag så fyller denna badkillen ett år!
Lämnade handpenning på en BB58 hos Rob E. Leveranstid 1-5 månader. Väntar med spänning!
Har en LN116610 redan. Är det rimligt att ha båda eller är de för lika?
Beställde med länk! Verkar bli en dyr historia om man ångrar sig och beställer det separat i efterhandGrym klocka!
Länk, läder eller nato?
Fin! Hur känns länken på denna?
Blev idag ägare till min första Tudor det blev en av enligt mig tudors lite mer ”lowkey” modeller, en 1926. Super nöjd med den och 39mm tycker jag passar perfekt! Tror att det kommer bli en keeper
Tack! Över förväntan faktiskt, känns väldigt välbyggd och följsamFin! Hur känns länken på denna?
Snygg! Gratulerar!
Blev idag ägare till min första Tudor det blev en av enligt mig tudors lite mer ”lowkey” modeller, en 1926. Super nöjd med den och 39mm tycker jag passar perfekt! Tror att det kommer bli en keeper
Vad var det som du inte gillade?Lade precis ut minnBB58 på K&S.
Blev inte den kärleken jag väntat mig.
Sjutton också. Jagat den i ett halvår. Efter 2 dagar åker den ut. Jag är nog sjuk i hela huvudet som min fru uttryckte det.
Främst att det inte är datum.Vad var det som du inte gillade?
Tack så mycket
Snygg! Gratulerar!
Schysst! Dom hade bara en 39a på bergströms så fick aldrig chansen att testa 36anSka ner och pröva en själv nu faktiskt osäker på 36 eller 39. Vit med blå visare eller svart tavla.
Testa definitivt båda. Så kan du vara säker på vilken som passar bäst.Ska ner och pröva en själv nu faktiskt osäker på 36 eller 39. Vit med blå visare eller svart tavla.
Ok, jag förstår. Om inte annat så blev du ju klokare av att prova!Främst att det inte är datum.
Har haft klockor med dag o datum eller i alla fall datum de senaste 30 åren, och det sitter i.
Kul val! Grattis!Blev en 39a här med. Har haft 36 i vit tidigare som absolut funkade den med. Men blev svart 39 denna gången
Sitter och kollar igenom gamla bilder och inser att det har hunnit bli en del Tudor genom åren.
Skulle vara kul att veta vilken/vilka modeller ni håller som favorit/favoriter av dom ni testat.
Nedan kommer ett gäng bilder på det jag testat hittills.
Min första bekantskap var en tvåraders Pelagos som byttes mot en Speedy 005 runt 2016
Sedan blev det vintage 76100
Min första black bay
Följt av en till Black bay burgundy
Dags att testa inhouse i svart
Saknade Pelagos, nu i blått och inhouse
När GMT presenterades var det ett givet kort att testa och så fick det bli
Likaså Fifty-eight, som hittills är min favorit. Skulle jag få ändra på något här hade det varit Lug holes. Annars perfekt på många vis.
76200, riktigt trevlig med dag/datum
Vad är jag sugen på att testa från Tudor härnäst?
North Flag kanske! Vi får se vad det blir helt enkelt.
helskotta vad ni flippat!@-RI- du startade en trend...
Läskigt att kolla igenom alla modeller man kört, då saknar jag ändå ett par...
Började med lite vintage
Körde därefter lite blandat, alla klockor ni ser två gånger är inte samma klocka...
Utöver vad som syns nedan saknas 2 ytterligare Black Bay Red och 2 st ytterligare Black Bay Black...