Elias.A
Basic
Snyggt grattis! Bra valBlev en 39a här med. Har haft 36 i vit tidigare som absolut funkade den med. Men blev svart 39 denna gången
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt grattis! Bra valBlev en 39a här med. Har haft 36 i vit tidigare som absolut funkade den med. Men blev svart 39 denna gången
Snyggt grattis! Bra val
Aa förstår, till mig sa dom 6 månader väntetid på 36an. Vilken butik var du inne hos?Hade funkat med 36mm också men det hade dom inte och dom visste inte när dom kunde få in det så orkade inte vänta=)
Aa förstår, till mig sa dom 6 månader väntetid på 36an. Vilken butik var du inne hos?
Aha okej, det var riktigt svårt att hitta en svart 36 eller 39 i Sverige. Hittade bara en butik i hela Sverige som hade en inneKöpte min i Oslo. Har haft en vit i 36mm innan den funkar också.
Aha okej, det var riktigt svårt att hitta en svart 36 eller 39 i Sverige. Hittade bara en butik i hela Sverige som hade en inne
Dom får väl bara skicka mellan butikerna tror jag, det kunde bergströms iallafallÄr ingen som har 36 här heller, AD får inte skicka klockorna längre så det gör det ännu svårare.
Dom får väl bara skicka mellan butikerna tror jag, det kunde bergströms iallafall
Exakt! Tycker vi båda borde vara riktigt nöjdaOk, nu blev det denna iaf. Får vi vara nöjda med det=)
helskotta vad ni flippat!
Dessa har jag haft.
7016 från 68
9411 blå flinga
7928 från 66 i perfekt skick med spegelblank tavla. Den saknar jag...
Ja tyvärr. Har försökt köpa tillbaka 7928 men han vill ha 15k.... USD Utanför min budget iafUnderbara gammeltudors.. Alla borta nu?
Jisses.... fakking mycket...Ja tyvärr. Har försökt köpa tillbaka 7928 men han vill ha 15k.... USD Utanför min budget iaf
9411an asså wow vilken härligt kornig tavlahelskotta vad ni flippat!
Dessa har jag haft.
7016 från 68
9411 blå flinga
Tack! Jag själv klarade inte tavlan med så mkt patina. Dock var boetten opolerad och insertet underbart. Övervägde tavelbyte men sålde istället.9411an asså wow vilken härligt kornig tavla
Snyggt! Vilken är favoriten?
Kvartett i Tudor.
Jag följer med ovan segment.
79220N - En av mina första riktiga klockor, dessvärre allt för stor.
74000N - Superfin linnétavla, bra insteg.
75090 - Perfekt storlek, inga konstigheter, saknar den.
9411/0 - Riktigt cool, störde mig lite på allt mögel.
Gmtn definitivtSnyggt! Vilken är favoriten?
Säg till om det blir dags att flippa 36an och gå ner på en trippel
Kvartett i Tudor.
Säg till om det blir dags att flippa 36an och gå ner på en trippel
Jäkla synvilla.Tror nog det är en 41a
En 41a är detJäkla synvilla.
Kan vi få ett avgörande?
Dom var verkligen fina!helskotta vad ni flippat!
Dessa har jag haft.
7016 från 68
9411 blå flinga
Tack!Dom var verkligen fina!