Greven75
Basic
Kan bara hålla med!Riktigt roligt att få joina den här tråden! Tycker den är så bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan bara hålla med!Riktigt roligt att få joina den här tråden! Tycker den är så bra!
Bilder på fina klockor har man alltid överseende med.
Vit tavla ÄR sommar!
Flåt för trådkapning. Hamnade i fel tråd. Jag hoppas ni har överseende med detta. BB ligger och sover i kassaskåpet.
Ahh den blå, mycket mycket bra val!Riktigt roligt att få joina den här tråden! Tycker den är så bra!
Tackar! Aa, den är otroligt fin alltså! Sjukt nöjd!Ahh den blå, mycket mycket bra val!
Tack snälla.Bilder på fina klockor har man alltid överseende med.
Tudor torsdag alla?
Vilket kors! Cool bild.Slänger in denna här med
Fullt förståeligt, är så sjukt sugen på en själv!Min har inte heller lämnat armen sedan jag fick hem den. Funkar bra på länken, vintage läder, MN-strap. Grym helt enkelt.
Köp en om du har möjlighet, grym klocka enligt mig. Har lugnat min flippsjuka rejältFullt förståeligt, är så sjukt sugen på en själv!
Stort grattis! Blev det en ny från AD?Hämtade ut min BB58 igår, så blev direkt byte från länk till nato. Grymt nöjd
Tack Ja precis!Stort grattis! Blev det en ny från AD?
Grattis! Grymt snygg på grönt nato band.Hämtade ut min BB58 igår, så blev direkt byte från länk till nato. Grymt nöjd
Den tycks passa förvånansvärt bra på grönt band. Hmm... ett sånt har jag hemma. Kanske måste jag härmas idag.Hämtade ut min BB58 igår, så blev direkt byte från länk till nato. Grymt nöjd
Kan också rekommendera gröntDen tycks passa förvånansvärt bra på grönt band. Hmm... ett sånt har jag hemma. Kanske måste jag härmas idag.
Snyggt! Vart har du hittat det?Kan också rekommendera grönt
Det är ett MN-strap från Erikas Originals:Snyggt! Vart har du hittat det?
Tack, tänkte byta ut länken i höst/vinter. Är du nöjd med detta? Har funderat på ett läder annars men detta såg riktigt trevligt ut.Det är ett MN-strap från Erikas Originals:
https://erikasoriginals.com/mn-straps/original.php
Riktigt nöjd, oerhört bekvämt också.Tack, tänkte byta ut länken i höst/vinter. Är du nöjd med detta? Har funderat på ett läder annars men detta såg riktigt trevligt ut.
Fint! Grattis! Men på med länkenHämtade ut min BB58 igår, så blev direkt byte från länk till nato. Grymt nöjd