• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Såg nu att jag skrivit i fel tråd, sorry tudortråden :angel:
Var in och kortade länken på min Rolex igår. Inget cert krävdes. Dock köpte jag den i just den butiken.. men ändå.

Bjuder på en bild på min BB58 för att hålla topic hyfsat väl :D

98C86AB3-2108-4BA9-BF0E-13768A554680.jpeg
 
Ingen fara men än dock relevant. Inte en jätteskillnad i praktiken, tror den du nämnde går för lika mycket ny som den med date-day. Vad skulle du säga är ett rimligt pris att betala?
Dessa modeller är inte lika populära som black bay serien och du får utan tvekan rabatt i butik på en ny (jag fick när jag var sugen på en förra året)
För en beg, skulle gissa på 18-22’ nånstans
 
Va ute på stan och tänkte korta länken på min Rolex. Nymans nekade mig utan cert och hänvisade till Rolex policy...är det så det ska vara?

Såg nu att jag skrivit i fel tråd, sorry tudortråden :angel:
Larvigt, gå till vilken uris som helst och korta den istället. Eller köp en skruvmejsel och gör det själv. Moderna Rolex är dunderenkla att korta/förlänga länken på.
 
Vet inte om det postats här innan, såg den för några månader sedan men glömde då att lägga in den.


Edit: Efter att jag läst inlägget nedanför postar jag uppföljarklippet också.

 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp