Var in och kortade länken på min Rolex igår. Inget cert krävdes. Dock köpte jag den i just den butiken.. men ändå.Såg nu att jag skrivit i fel tråd, sorry tudortråden
Bjuder på en bild på min BB58 för att hålla topic hyfsat väl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var in och kortade länken på min Rolex igår. Inget cert krävdes. Dock köpte jag den i just den butiken.. men ändå.Såg nu att jag skrivit i fel tråd, sorry tudortråden
Ingen fara. Är ju inom la familia. Värre om du hade skrivit hos OmegornaSåg nu att jag skrivit i fel tråd, sorry tudortråden
Dessa modeller är inte lika populära som black bay serien och du får utan tvekan rabatt i butik på en ny (jag fick när jag var sugen på en förra året)Ingen fara men än dock relevant. Inte en jätteskillnad i praktiken, tror den du nämnde går för lika mycket ny som den med date-day. Vad skulle du säga är ett rimligt pris att betala?
Äntligen lite bilder !Fick testa denna inne på rob E iallafall... riktigt skön! BB 36 S&G
Jag gillade den, riktigt skön länk. kändes även tyngre än vanliga bb36an vilket var trevligt. Haha inga wristshots denna gångenÄntligen lite bilder !
Va tyckte du om den, jag e väldigt sugen på en.
Inga wristshots?
Precis. Känns lite som en förlustaffär med hans krav..Dessa modeller är inte lika populära som black bay serien och du får utan tvekan rabatt i butik på en ny (jag fick när jag var sugen på en förra året)
För en beg, skulle gissa på 18-22’ nånstans
Klart man måste hinna ta en wristshot.Jag gillade den, riktigt skön länk. kändes även tyngre än vanliga bb36an vilket var trevligt. Haha inga wristshots denna gången
Då får du bjuda på en wristshot iställetKlart man måste hinna ta en wristshot.
Får nog bege mig in mot stan och testa själv då )
Så fort man får tid över att åka ner så ordnar jag det !Då får du bjuda på en wristshot istället
Va ute på stan och tänkte korta länken på min Rolex. Nymans nekade mig utan cert och hänvisade till Rolex policy...är det så det ska vara?
Larvigt, gå till vilken uris som helst och korta den istället. Eller köp en skruvmejsel och gör det själv. Moderna Rolex är dunderenkla att korta/förlänga länken på.Såg nu att jag skrivit i fel tråd, sorry tudortråden
Var nyss inne hos Rob. 7-12 månaders väntetid på BB58
Vet inte om det postats här innan, såg den för några månader sedan men glömde då att lägga in den här.
Satan va fin den är!Efter alla BB58 i tråden tänkte jag att det kunde vara trevligt att bidra med lite blått!
Man tackar och bockar!Satan va fin den är!
SnyggtEfter alla BB58 i tråden tänkte jag att det kunde vara trevligt att bidra med lite blått!
Tackar!
Efter att ha gjort ett års gästspel i Tyskland måste jag säga att en tysk dagskiva känns helrätt. Helt klart något jag med skulle kunna tänka mig på en date daySONNTAG, alltid en röd dag.