Japp. På länk. Då lär du få din snartGrattis!
Beställde du på länk?
Jag lade min beställning från Rob E 9 juli och då sa dem 1-5 månader.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp. På länk. Då lär du få din snartGrattis!
Beställde du på länk?
La en beställning hos Engströms Ur i augusti förra året och fortfarande inte hört något, kanske ska vända mig till Rob E då.Grattis!
Beställde du på länk?
Njaaa, lite tveksam, länken är ju kalasbra
Vad tror ni om denhär på läder?
Tänker samma, gillar verkligen länken men kan ju vara roligt att testa nått nyttNjaaa, lite tveksam, länken är ju kalasbra
Men det kan va värt att testa
Det var absolut inte fult. Fungerade dock inte lika bra som jag trodde.Inte min klocka
Bara att köra, går ju att byta tillbaka som tur ärTänker samma, gillar verkligen länken men kan ju vara roligt att testa nått nytt
Exakt! Nu kvarstår ju bara frågan vilket band att köpaBara att köra, går ju att byta tillbaka som tur är
Struts kanske skulle funkaExakt! Nu kvarstår ju bara frågan vilket band att köpa
Kanske det, liten sugen på att testa ett sånt här: https://www.watchgecko.com/zuludiver-2-piece-zulu-watch-strapStruts kanske skulle funka
Det kanske skulle kunna funka, ser ut som ett rätt kraftigt band med tanke på att klockan är lite mer dressig, men det kan lika gärna bli succéKanske det, liten sugen på att testa ett sånt här: https://www.watchgecko.com/zuludiver-2-piece-zulu-watch-strap
Tjena alla!
Har kikat lite på en 23013-62113-BDIDSTL men är lite osäker på klockan rent generellt. Vad tycker folket? Något att ha?
Jo ja det är ju iofs sant, men det ända man kan göra för att få veta är ju att testa! Ska klura lite på band innan jag bestämmer migDet kanske skulle kunna funka, ser ut som ett rätt kraftigt band med tanke på att klockan är lite mer dressig, men det kan lika gärna bli succé
Har kikat på just den kombon. Bomba med bilder nu!Då får man posta här med, trevligt
Tack för svaret! Den jag är intresserad ska säljaren ha 22 för med lite prutmarginal. Måste vara ett rätt okej pris ändå.Jag har stålvarianten med blå tavla. Som många säger är det delvis en udda fågel. Bandhornens form har nästan något kudd-likt över sig, i brist på bättre jämförelser. Att bezelen går ner lite i boetten vid sidorna är helt klart speciellt. Med det sagt är jag väldigt nöjd med min. Det är inte en klocka jag bär hela tiden, men tar med glädje fram den emellanåt för omväxling. Har för mig även tvåtons-varianten är ganska överkomlig prismässigt, så jag säger kbk!
Edit: min är bara date, inte dag+datum, men ska vara enda som skiljer förutom det tidigare nämnda.
La en beställning hos Engströms Ur i augusti förra året och fortfarande inte hört något, kanske ska vända mig till Rob E då.
Precis innan sommaren. Kanske slutet av maj.När pratade du senast med Engströms?
Det gick snabbt
Grattis igen kompis! Sitter bra på dig. Försök behålla den längre än din förra
Grattis igen. Snabba puckar med LYCKAT resultat!
Det gick snabbt
Grattis igen kompis! Sitter bra på dig. Försök behålla den längre än din förra
Tackar! Ja det löste sig rätt snabbt ändå. Kul med en Tudor igenGrattis igen. Snabba puckar med LYCKAT resultat!