• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilagor

  • 12.jpg
    12.jpg
    147.8 KB · Visningar: 0
Hade länge svårt får den nitade länken och det fick mig att avstå köp, men nu när jag faktiskt äger en BB måste jag säga att det inte stör mig alls. Visst jag hade föredragit utan men väl på handleden tänker jag inte på det :)
F6CE76A8-B50B-440A-9EDE-1A6E330435FB.jpeg
Exakt mitt intryck med 58an också. Det är något som endast syns på bilder, irl är det en icke-fråga.
 
Första inlägget på forumet :) Har spanat ett tag, och slog tillslut till på en Tudor. Jag gillar two tone och vad Tudor har gjort med denna modell. Var orolig för att den skulle sitta stort, vilket den gör, men är enligt mitt tycke fullt gångbart. Optimalt hade varit samma utförande i storlek BB58 :)

IMG_5107.jpeg
 
Första inlägget på forumet :) Har spanat ett tag, och slog tillslut till på en Tudor. Jag gillar two tone och vad Tudor har gjort med denna modell. Var orolig för att den skulle sitta stort, vilket den gör, men är enligt mitt tycke fullt gångbart. Optimalt hade varit samma utförande i storlek BB58 :)

IMG_5107.jpeg
Välkommen till denna underbara värld! Väl vald klocka dessutom.
Diggar ditt nick :happyhappy:
 
Första inlägget på forumet :) Har spanat ett tag, och slog tillslut till på en Tudor. Jag gillar two tone och vad Tudor har gjort med denna modell. Var orolig för att den skulle sitta stort, vilket den gör, men är enligt mitt tycke fullt gångbart. Optimalt hade varit samma utförande i storlek BB58 :)

IMG_5107.jpeg
Välkommen till detta fantastiska forum! Grattis till en mycket trevlig klocka och hoppas du kommer trivas med den :)
 
Tillbaka
Topp