Gabriel90
Silver
Haha precis !Nu fick jag Basel deja-vu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha precis !Nu fick jag Basel deja-vu.
”April bay” nästa kanskeVänta bara till första aprilDå jäklar blir det stora nyheter!
Grattis, ser riktigt fin ut!Då får man göra inträde i denna tråd också. Tudor 76100 inhandlad igår. Riktigt nöjd!
![]()
Grattis!! Mycket braDå får man göra inträde i denna tråd också. Tudor 76100 inhandlad igår. Riktigt nöjd!
![]()
Bandet är ju helt underbart, var kan man hitta det?Då får man göra inträde i denna tråd också. Tudor 76100 inhandlad igår. Riktigt nöjd!
![]()
@Maer här på forumet som tillverkat. Kan verkligen rekommenderas!Bandet är ju helt underbart, var kan man hitta det?
Riktigt bra, grattis!Då får man göra inträde i denna tråd också. Tudor 76100 inhandlad igår. Riktigt nöjd!
![]()
Är det där länken från strapcode?Hörde jag Tudortorsdag?!
![]()
Tackar! Känns riktigt bra.Riktigt bra, grattis!
![]()
ETA vs In-house
Håller helt med!Rosor gör en glad!
Men osynkade sekundvisare..![]()
Ja den är riktigt bra!Bra där
![]()
Jag tycker North Flag är underskattad. Trevlig klocka.Dags att börja med middagen! trevlig helg på alla i Tudorfamiljen
![]()
Tack för detJag inser att jag är lite sen på bollen här, men Denntas klocka tycker jag är jäkligt fin och den har ett välvalt band.