Vääääldigt trevlig trio! Snyggt!Ett par 70-tal och en 90-tal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vääääldigt trevlig trio! Snyggt!Ett par 70-tal och en 90-tal
Härlig trio det där!Ett par 70-tal och en 90-tal
Ton-i-ton is backStartar veckan med denna gamla favorit
79220BDon't! Referens?
Jäkligt bra!Ett par 70-tal och en 90-tal
Snyggt,Ett par 70-tal och en 90-tal
Tack! Det är en 79160 ”Big block”Snyggt,
Vad är för ref? Som är mellan
Snyggt stort grattis, känns som det blivit lite av en storm av dessa på ks den senaste tiden!Dags att återvända till Tudor. I början av min klockresa ägde jag en BB röd och har även ägt en jumbo från 70-talet.
Har alltid gillat Tudor som varumärke så jag fattar inte hur jag kunde missa att det finns modeller som bara säljs i Hong Kong.
Idag levererades denna 76200 blå och den är sjukt bra, blir en perfekt jobbklocka.
Najs!! Bra valDags att återvända till Tudor. I början av min klockresa ägde jag en BB röd och har även ägt en jumbo från 70-talet.
Har alltid gillat Tudor som varumärke så jag fattar inte hur jag kunde missa att det finns modeller som bara säljs i Hong Kong.
Idag levererades denna 76200 blå och den är sjukt bra, blir en perfekt jobbklocka.
Snyggt, grattis!Dags att återvända till Tudor. I början av min klockresa ägde jag en BB röd och har även ägt en jumbo från 70-talet.
Grattis! Är riktigt sugen på en blå tavla till minDags att återvända till Tudor. I början av min klockresa ägde jag en BB röd och har även ägt en jumbo från 70-talet.
Sådärja. Vilken comebackDags att återvända till Tudor. I början av min klockresa ägde jag en BB röd och har även ägt en jumbo från 70-talet.
Men kom igen vilken GRYM line-up! Härligt skick på alla tre.Ett par 70-tal och en 90-tal
Kör 76200 idag
Värt en chansning tycker jag. Klickar ni inte kan du alltid sälja vidareDen där är verkligen stilig synd att den inte finns att klämma på innan köp.
Riktigt snygg! Hur är låset på den modellen?Lite mer blå i dagsljus....
Riktigt snygg! Hur är låset på den modellen?
Kanske det låter konstigt men om man klickar inte, då går det sälja för samma pris som är köpt? eller några tusenlappar ner?Värt en chansning tycker jag. Klickar ni inte kan du alltid sälja vidare
Schysst! Vad är det för gummi?Använd gummi!
Kör 76200 idag
Bra fråga, köpte det av Feskarn här på KSSchysst! Vad är det för gummi?