Tudors finest.Teglet speglas av i glaset..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tudors finest.Teglet speglas av i glaset..
Köpte du den helt ny från hong kong?Lite mer blå i dagsljus....
Håller med! Men den blå lockar verkligen.Valde mellan den varianten eller blå, den är riktigt bra den där!
Skulle nog gissa på något sådant jaKanske det låter konstigt men om man klickar inte, då går det sälja för samma pris som är köpt? eller några tusenlappar ner?
Någon som kan se vad som ”special”?
Idag blev det Tudor
Med tanke på hur Tudor hypat sina ”nyheter” så kanske du har rätt - ett nytt gummiNåt nytt slags gummistrap?
zzZzz..... vi vill ha nya klockorHär är svaret
Här är svaret
Vet ej riktigt vad jag ska säga men jag har haft en del klockor men ingen som denna som är lite svårdefinierad att sätta fingret på vad jag gillar.Kan du berätta lite mer om vad du tycker om det uret? Nånting i den brutalistiska designen lockar mig, men den känns lite... som varken fisk eller fågel för mig. Varken kontorsklädd eller fritidsbeater, liksom. Men ... nånting... nånting lockar.
Kan du berätta lite mer om vad du tycker om det uret? Nånting i den brutalistiska designen lockar mig, men den känns lite... som varken fisk eller fågel för mig. Varken kontorsklädd eller fritidsbeater, liksom. Men ... nånting... nånting lockar.
Instämmer med föregående talare,samt flikar in att PR indikatorn samt 70h gångreserv är bra om man växlar klockor och ej har winder.
En sann beater för mej i allra högsta grad, jag gillar färgerna och djupkänslan i index och siffror, bra storlek. Superskarp boett och en riktigt bra länk, hyfsad lume.
Den lånar lite från Ranger, det gör den, men designen känns ändå något unik. Ingen som springer runt med en North Flag "homage".
Tudors första In-House verk. Datum som är ett måste för mej på en vardagsklocka. Grymt mycket dinka för 30K.
Ja men den där är ju riktigt cool!Nytt från tudor
Sådärja, Tudor. Så ska det se ut!Nytt från tudor
GäspNytt från tudor