Från vilket land skickas din, man ser inte.Då skulle jag ju hellre lägga 5 kakor till o få en ny. (Denjjag postade förut) Den där är ju 20år gammal hur det än är och bara en service så är priset samma...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Från vilket land skickas din, man ser inte.Då skulle jag ju hellre lägga 5 kakor till o få en ny. (Denjjag postade förut) Den där är ju 20år gammal hur det än är och bara en service så är priset samma...
Italien. Ingen handlare jag vet något om men såg väl rätt OK ut.Från vilket land skickas din, man ser inte.
Moderne klassiker!Så bra asså
Tycker bb58an är en sjukt komplett klocka men 1 nackdel är att det inte finns snabbjustering på länken. Klarar man sig utan det så säger jag kör!Tjenare Tudor-experter. jagönskar lite rådgivning.
Jag står och famlar i valet och kvalet om jag skall satsa på att skaffa en Omega AT, nåt annat eller en BB58? Det finns en BB58 på forumet nu för 33k, vilket verkar vara ett rimligt pris.
Men min fråga är, är det prisvärt? För samma summa kan man köpa en fin AT 8500, eller på forumet en Globemaster 8900.
Jag vacklar, alla klockor har sina för- och nackdelar (enl vad jag läst mig till) men jag undrar om Tudor 58 är bra ”bang for the buck” (för att använda ett fånigt, men användbart uttryck)?
Med vänlig hälsning, Pabba
Är ju två rätt så olika klockor, bb58 är väl mer jämförbar med SMP isåfall.Tjenare Tudor-experter. jagönskar lite rådgivning.
Jag står och famlar i valet och kvalet om jag skall satsa på att skaffa en Omega AT, nåt annat eller en BB58? Det finns en BB58 på forumet nu för 33k, vilket verkar vara ett rimligt pris.
Men min fråga är, är det prisvärt? För samma summa kan man köpa en fin AT 8500, eller på forumet en Globemaster 8900.
Jag vacklar, alla klockor har sina för- och nackdelar (enl vad jag läst mig till) men jag undrar om Tudor 58 är bra ”bang for the buck” (för att använda ett fånigt, men användbart uttryck)?
Kan bara hålla med. Är lika nöjd nu som när jag köpte den för snart 1 år sedan.Frågan är vad man ska med 16710an till?
Denna har ju allt Rolexen saknar.
Ja den har fått mig att fundera på att släppa min 16710, men jag har tydligen vid något tillfälle lovat min sonson att få överta den då han blir äldre så den får väl stanna kvar.Kan bara hålla med. Är lika nöjd nu som när jag köpte den för snart 1 år sedan.
Är ju två rätt så olika klockor, bb58 är väl mer jämförbar med SMP isåfall.
Både Aqua terra och bb58 är mycket kompetent klockor och båda prisvärda enligt mig. Välj den av dem du gillar bäst helt enkelt
Skulle jag varit OWG med någon av de klockorna hade det blivit Aqua Terra, mer mångsidig IMO. Upplever dessutom Aqua Terran roligare och svårare att tröttna på jämfört med bb58 som är rätt trist egentligen (men mycket bra).jo, det är väl just skillnaden som är grejen, som gör det svårt att välja. Gillar vintagelooken i 58:an och den mer välkammade AT-looken. Känns som att jag måste välja bort, snarare än att välja.
Kommer jag klara att vara OWG?
Jag håller egentligen helt med dig. Men det ät ngt förtjusande med Bb58.Skulle jag varit OWG med någon av de klockorna hade det blivit Aqua Terra, mer mångsidig IMO. Upplever dessutom Aqua Terran roligare och svårare att tröttna på jämfört med bb58 som är rätt trist egentligen (men mycket bra).
Bilder på båda så det blir roligare
Nu säljer jag ju min BB58 men för motverka min egen annons vill jag även slå ett slag för den nya AT:n. Gillar min skarpt! Den växte mer och mer på mig och sedan fick jag världens ha-begär.. Men BB58 är en ruggigt bra klocka ocksåJag håller egentligen helt med dig. Men det ät ngt förtjusande med Bb58.
Varför inte snegla på en BB41 eller BB36 om det är en mer välkammad look du är ute efter...?jo, det är väl just skillnaden som är grejen, som gör det svårt att välja. Gillar vintagelooken i 58:an och den mer välkammade AT-looken. Känns som att jag måste välja bort, snarare än att välja.
Kommer jag klara att vara OWG?
Lustig fråga i Tudor tråden. Om det exemplaret du nämner vet jag inget men skulle ta BB58a alla dagar i veckan före Omegan. Men det är jag och det är du som eventuellt ska välja.Tjenare Tudor-experter. jagönskar lite rådgivning.
Absolut. Bb36 skulle säkert sitta kanon. Verkar förhållandevis billiga också. Jag har sneglat några gånger på den blå Bb36:an på köp/sälj-forumet och varit och provat en på Bergströms, men 39mm känns storleksmässigt mer attraktivt (smaksak antar jag). Sen finns ju den läckra daydate-varianten med diamanttavla också. Så många valmöjligheterVarför inte snegla på en BB41 eller BB36 om det är en mer välkammad look du är ute efter...?
Annars har Vanguard redan sitt att beställa:Old news kanske...men Rubber B till 58 verkar vara på G
https://rubberb.com/blog/designer-watchbands-for-the-tudor-black-bay-fifty-eight-reference-79030n/