• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Audjoh

Omega
ECC7127D-8DF1-47B2-B7ED-C8F64AEF4903.jpeg
 

Laban

Omega
Killen från Krons på Watchout eventet nämnde att dom stängt kön på BB58:an. Han trodde dock att dom skulle komma ut med fler varianter av denna då den är så omåttligt populär. :)
GMT´n däremot hade dom lager på. Inte alls lika poppis...


GMTvsBB58.jpg

Lutigt att GMT finns i lager. Rob E har 12 mån kö och Nymans har stängt kölistan. Får ringa Krons och kolla :)
 

Göteborgare

Cartier
Fick samtal från AD imorse...Yes tänker jag...nu finns BB58 att hämta. Nope de ville bara meddela att de förmodligen inte kommer få de ex som de ska iår enligt tilldelningen. Ej med något i okt leveransen. De kunde ej heller säga vad det beror på. Deras kontakt på Tudor svarar ej varför leveranserna lyser med sin frånvaro. Trist.
Rob E är AD i fråga.
Tudor kanske ha pumpat upp värsta lagret o kommer inom kort överösa marknaden :)
Den finns i lager på Helsingfors flygplats.
 

Starillusion

Cartier
Kanske en dum fråga eller att någon har redan svara på det.
(Jag försökte läsa på men hittar inget om det)

Tudor black bay S & G "guld" delen av länken vad är det för material?
18k eller stål som bara har guld färg?
 

Laban

Omega
Thanks for sharing. An unusual and facinating watch. I’m not a huge fan of the model, but I have changed my mind before . Just curious, what’s your impressions, what do you like with it and whats the dislikes?
 

OskarK

Patek
2-Faktor
Hur upplevs tavlan ?
Har hittat en ny 76213 i TT med likadan tavla som jag är riktigt sugen på.
Tavlan ser fin ut på bilderna men kan vara svårläst i dagsljus?

2B6B1E3F-9397-432C-B419-484D2CFF3C9C.jpeg
Tycker att tavlan är livlig och upplevs olika beroende på vinklar och ljus. Kan nog upplevas som svåravläst i vissa vinklar eller jämfört med en hel vit/svart tavla. Inget som jag upplevt som ett problem i alla fall :)
 

mruhr

Panerai
2-Faktor
Kanske fel ställe att fråga men är lite insnöad på bb58 men tittar även på en dj i samma/liknande prisklass. Vad bör man välja och varför? Gillar båda så frågan är mer om Tudor kan ta kål på Rolex hungern eller inte. Har en GS sim är fantastisk t.ex. men finns ett Rolex och ett Tudor sug... men inte de pengarna som krävs för båda.

Vidare är bb58 klrd att köpa nu, ny?
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Kanske fel ställe att fråga men är lite insnöad på bb58 men tittar även på en dj i samma/liknande prisklass. Vad bör man välja och varför? Gillar båda så frågan är mer om Tudor kan ta kål på Rolex hungern eller inte. Har en GS sim är fantastisk t.ex. men finns ett Rolex och ett Tudor sug... men inte de pengarna som krävs för båda.

Vidare är bb58 klrd att köpa nu, ny?
Två helt olika klockor. Köp den du vill ha.
 

Starillusion

Cartier
Kanske fel ställe att fråga men är lite insnöad på bb58 men tittar även på en dj i samma/liknande prisklass. Vad bör man välja och varför? Gillar båda så frågan är mer om Tudor kan ta kål på Rolex hungern eller inte. Har en GS sim är fantastisk t.ex. men finns ett Rolex och ett Tudor sug... men inte de pengarna som krävs för båda.

Vidare är bb58 klrd att köpa nu, ny?


Två helt olika klockor. Köp den du vill ha.

Asså verkligen, man ska köpa de man vill ha, det du vill använda på armen.

Personligen orkar jag inte med rolex priserna som är, så slopar det helt nu för tiden.
 
Topp