C
Coach
Guest
Stiligt!Det ska vi kunna ordna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stiligt!Det ska vi kunna ordna!
Självklart finns det bilderHärligt! Tack för det.
Jag hade lite svårt att tro att dom skulle vara "dubbelt-så-bra"
Kanske får ta och klicka hem ett sådant!
Du har ingen bild på någon av dina?
Finns iofs säkert någon bild i denna tråd
Snyggt!Körde en chansning på denna, har testat innan men visste inte om TT var min grej. Den är dock inte lika blingig som man kan tro, väldigt nöjd
Damn! Båda är helgrymma!Det fanns visst ett par Tudor att hämta ut idag Tror detta blir en skön duo från märket.
Ja ett gummi till sommaren kan nog göra sittSnyggt!
Svart gummi på den kanske?
Ja ett gummi till sommaren kan nog göra sitt
Ja ett gummi till sommaren kan nog göra sitt
Jag håller med, borstad TT länk känns helrätt på denna hybrid-chrononMen den länken är ju så fet. Matt tvåtonsguld på racer-dykare är så jävla najs.
Självklart finns det bilder
Stiligt!
Ser riktigt bra ut!
Blir nog att klicka hem ett svart då
Tycker inte att den skillnaden är så mycket att fundera kring. Det mervärde som kom med in-house var längre power reserve på 72h vilket jag tycker personligen är trevligt. Annars är det mest en estetisk fråga med tanke på att man gjorde om designen på tavlan. Men vill du ha en blå så är det ju det du ska satsa på och inte fundera på ETA vs Inhouse.Om man funderar på en Pelagos. Ska man satsa på en 1gen med ETA eller blir man en lyckligare ägare av att ha en med in-houseverket?
Är mest sugen på en blå, så jag antar att jag har svarat på frågan själv, men vad tycker ni?
Var det något mer än texten som ändrades på tavlorna?Tycker inte att den skillnaden är så mycket att fundera kring. Det mervärde som kom med in-house var längre power reserve på 72h vilket jag tycker personligen är trevligt. Annars är det mest en estetisk fråga med tanke på att man gjorde om designen på tavlan. Men vill du ha en blå så är det ju det du ska satsa på och inte fundera på ETA vs Inhouse.
Fråga från en amatör:
Jag skulle nog behöva förlänga länken på min BB58. Vad är det för mejselbredd (i brist på bättre ord) på länken? Vad mer ska jag tänka på?
Det känns lite onödigt att lämna in klockan för att göra något så simpelt...
Fråga från en amatör:
Jag skulle nog behöva förlänga länken på min BB58. Vad är det för mejselbredd (i brist på bättre ord) på länken? Vad mer ska jag tänka på?
Det känns lite onödigt att lämna in klockan för att göra något så simpelt...
Tack för svar!Från en amatör till en annan
Jag justerade min länk hemmavid, började med att beställa lite olika bergeon mejslar etc.
Men slutade med att jag använde en gammal el-mejsel jag hade liggandes.
Kommer dock inte ihåg bredden på den, kan kolla när jag kommer hem
Sen körde jag även lite loctite på skruvarna, en svag variant som jag fick rekommenderad.
Sen kan man väl även tejpa lite på länken om man är rädd för att slinta och repa den.
Perfekt! Tack för tipset!1 eller 1,5 har jag använt. Är inte säker för jag köpte denna:
https://www.kjell.com/se/produkter/...Vjk0YCh2FfQ9IEAQYASABEgLXFfD_BwE&gclsrc=aw.ds
Tack för svar!
Smart med tejpen. Nu ska jag bara lista ut var man hittar Loctite...
Stabil och vettig kollega du harSyskonträff på kontoret idag!
Det KAN vara så att han knuffats lite i rätt riktning...Stabil och vettig kollega du har
Hehe. Fortsätt knuffa andra ocksåDet KAN vara så att han knuffats lite i rätt riktning...