klock-kobran
Basic
Jävlar du, event horizon black.
Värd pengen gissar jag. Är väl inte gratis har jag för mig.
Vad menas?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jävlar du, event horizon black.
Värd pengen gissar jag. Är väl inte gratis har jag för mig.
Gummit är svart som ett svart hål.Vad menas?
Gummit är svart som ett svart hål.
Är du nöjd med ditt armband?
Armband från Rubber B brukar kosta tusenlappar har jag för mig.
Supernöjd!! Dock är färgen espresso brown men ser svart ut på bilden! Den sitter riktigt skönt på armen! 240$ fick jag pynta!
Off topic nu men har de olika färgerna på tangentbordet något syfte?
Nej, bara för skoj skull.Off topic nu men har de olika färgerna på tangentbordet något syfte?
//Nyfiken
Skyll på mig bara för din mediokra självdisciplin.Eftersom att jag har samma impulskontroll som Leila K så var jag naturligtvis tvungen att köpa en bronsTudor efter att det postats dylikt ovan. Köpt begagnad via Chrono24 och anlände idag. Jag ville ha den bruna så det var begagnat som gällde. Det fanns lyckligtvis med de armband jag ville ha. Uret.se hade en ny som beställningsvara men det var inte sant när man mailade dem (åfan). Patinan nedan är således ärvd och ska syras bort inom kort.
Skyll på mig bara för din mediokra självdisciplin.
Testat brunt band till klockan? Hade passat urtavlan.
Har inte testat RubberB, men har två st Vanguard och de sitter på i stort sett konstant. Kvalitén från Vanguard är toppen och de är riktigt sköna; har svårt att se att RubberB är $110 bättre. Kör på VanguardEfter några månader med denna på handleden så måste jag säga att den lever upp till hypen
Man blir dock lite inspirerad när man ser alla som har smällt på gummiarmband på 58:an!
Är det någon som har erfarenhet av Vanguard jämfört med RubberB? Är det värt att lägga 110$ extra för RubberB?
Gillar ju länk har svårt för läder och gummi, men skall kanske testa och slänga på ett brunt för att kolla.Testat brunt band till klockan? Hade passat urtavlan.
Har inte testat RubberB, men har två st Vanguard och de sitter på i stort sett konstant. Kvalitén från Vanguard är toppen och de är riktigt sköna; har svårt att se att RubberB är $110 bättre. Kör på Vanguard
Ingen dålig duo det därDet fanns visst ett par Tudor att hämta ut idag Tror detta blir en skön duo från märket.
Tack, tror den täcker det mesta Drog på ett Crafter på GMTn, blev riktigt bekvämtIngen dålig duo det där
Låt se resultatetTack, tror den täcker det mesta Drog på ett Crafter på GMTn, blev riktigt bekvämt
Grymt fin bild nästan som hämtad ur en produktkatalogDet ska vi kunna ordna!
Tack, gummit är svart men bilden luras lite kanske. Blått skulle säkert bli bra det ocksåGrymt fin bild nästan som hämtad ur en produktkatalog
Tycker det blev rigtigt bra med blått gummi och rött.
Tror också det, men den är även finn som den är nu.Tack, gummit är svart men bilden luras lite kanske. Blått skulle säkert bli bra det också
Stort grattis och varmt välkommen till forumet!Hej!
Ny på forumet och första gången jag skriver i den här tråden.
Vill bara säga att jag precis fått hem en Tudor Black Bay 58 och är otroligt glad!
Anledningen till att jag valde just den här klockan har mycket att göra med den här trådens härliga bilder och informativa kommentarer. Så tack för det!
Skickar med en halvdassig, nytagen, bild tagen i ren glädje.
Ha det gott.