I stand corrected..... så imorgon smäller detÄr det två släpp? Står det inte july 1st 7am cest?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I stand corrected..... så imorgon smäller detÄr det två släpp? Står det inte july 1st 7am cest?
Den blå ser större ut?Kanske kan det här vara nya BB58 med blå tavla?
Jag tycker också att den ser större ut, men pärlan i triangeln och kronan ser ut som på BB58 (Större på BB41mm). Kanske bilden/vinkeln?Den blå ser större ut?
Kanske en blå Black bay (men inte 58?)
Färgen ser kul ut!
Hade ju önskat en mi dre Pelagos men om detta är BB58 infinner sig allt ett litet sug ändå
Spännande, väldigt trevlig!Kanske kan det här vara nya BB58 med blå tavla?
Har för mig att han har en vintage Tudor kronograf.Kristian Haagen har en podcast som heter 8Past10 och han har sagt att under nästa veckas pod kommer han ha en Tudor novelty på handleden och de kommer också prata om Tudor 2020 novelties. Kan bli en intressant lyssning från en av klockvärldens stora personligheter
Det stämmer, en 7149. Han köpte den för att han behövde en länk till sin Rolex.Har för mig att han har en vintage Tudor kronograf.
Båda röda rutorna är samma storlek.
Högst osannolikt att det kommer ny länk men håller helt klart med om fakenitar är rätt b.Spännande med eventuellt släpp av ny färg på BB58:an, men för mig är den stora frågan länken... Kan vi få en länk som inte försöker imitera vintage med fake-nitar?!
Vad tror/tycker ni?
Kristian Hagens kommentar i samma insta post summerar min känsla när jag ser denFrån Instagram. Finns även ett kort videoklipp på klockan på samma konto.
Kristian Hagens kommentar i samma insta post summerar min känsla när jag ser den
BlueBay58? #lolSer grym ut men föredrar nog ändå min svarta bb58. btw blir short name bbb58 på den eller vad tror ni?
BlueBerrySer grym ut men föredrar nog ändå min svarta bb58. btw blir short name bbb58 på den eller vad tror ni?
Micro justering finns redan. Gissar att du menar nåt liknande glidelock. Jag tror inte det kommer att komma, man får köpa Pelagos eller sub iställetNär kommer tudor med Microjustering på låset för Black bay? Kan väl inte vara så himla svårt/dyrt att få till?
Sarkastisk så här på kvällskvisten?Är det någon som har en gissning på om Tudor kommer att släppa något snart, och vad det kan tänkas bli?
Efter att ha läst och följt den smått sjuka Rob Engström tråden hela kvällen livade denna kommentaren upp!Sarkastisk så här på kvällskvisten?
Svinbra säger jag!Jag var skeptisk men den är faktiskt inte helt fel.