Robbanc76
Silver
Som vanligt var du tvåa på den bollen =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som vanligt var du tvåa på den bollen =)
Som vanligt?Som vanligt var du tvåa på den bollen =)
Menade bild 1 såklart. Och se min kommentar som att jag skämtade, du får posta den tio gånger till om du villSom vanligt?
Visa var i tråden bild 2 visats tidigare.
"Ironisk" var nog mer det jag siktade påSarkastisk så här på kvällskvisten?
Riktigt bra !
Medger att den är snygg, men kommer nog inte avsäga mig köplatsen på den svarta. Behöver nog hålla i den för att bestämma mig. Å andra sidan äger jag ingen av dem just nuBra blå färg blev det!
Mycket bra!Bra blå färg blev det!
Hade samma problem med GMT (bandhålen är alldeles för långt ut på hornet) och funderade på att skaffa/göra en strap med plats för stort/tjockt bandstift och sen lägga in 2 smala stift istf 1 tjockt. Det ena skulle ha varit kapat och agera distans, det andra skulle agera funktionellt stift. Borde förskjuta det hela 1 mm, viss skillnad skulle det kanske ändå bli?Finns det någon här som vet om man kan få tag på endlinks till min Tudor bb? Tycker det ser fel/tomt ut mellan luggarna och skinnbandet.
Snygg är den allt Men den hade varit ännu bättre om den haft de gamla fyrkantiga indexen...Officiellt lanserad.
Alltså den blå 58an är ju bra, men känns lite som att första var en riktig fullträff (bortsett från länken).
Bra blå färg blev det!
När jag kollade till min ETA för några år sedan gick den på 8k så skulle gissa däromkring.Nån som vet hur mycket en lös länk till 58:an kostar?
Ungefär som jag tänker. Tack!När jag kollade till min ETA för några år sedan gick den på 8k så skulle gissa däromkring.
JappFin blå färg! Är det 20mm mellan luggarna på 58:an? Hittar inte infon på Tudors hemsida?
Snygg är den allt Men den hade varit ännu bättre om den haft de gamla fyrkantiga indexen...