Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan va fin!!! Hur känns den i verkligheten??
Damn son! Det gick ju snabbtShades of blue
Tack till vännerna på @KRONS och @Nymans Ur 1851 för den som alltid utmärkta servicen!
Mycket mörkare i färgen än jag trodde. Ser nästan blåsvart ut i skuggan vilket jag ser som ett stort plus.
Grattis! Riktigt bra! Ser klart bättre ut på "riktiga" bilder jämfört med pressbilder.Shades of blue
Tack till vännerna på @KRONS och @Nymans Ur 1851 för den som alltid utmärkta servicen!
Helvete va snygg!Shades of blue
Nu har jag ju båda bb58, så då fick jag en present med 2 olika förvarings/rese fodral i något läderliknande från Tudor. Kul, uppskattades verkligen!
Grymt snygg grattis.Shades of blue
Den är inte limiterad!! Men kommer nog vara lite svår att få tag i ändå, som en Rolex Sub tex.Grymt snygg grattis.
Kommer nog själv köpa en så småningom. Är den på något sett limiterad eller kommer den finnas som övriga bb i sortimentet?
Älskar att de äntligen lagt vita index och inte de fejkpatinerade gula som bb haft tidigare.
Grattis!Shades of blue
Jäkligt bra för pengen! Bra köpShades of blue
Grymt! Är det samma box som tidigare eller har de ”bantat” den? Får känslan att de kontinuerligt bantat hela premium upplevelsen som kommer med lådan etc. Men jag kan ha fel.
Samma låda, och champagne vid köp har nu kollat presenten med klockfodralen och jakajjamensan, äkta läder med fluffig insida.Grymt! Är det samma box som tidigare eller har de ”bantat” den? Får känslan att de kontinuerligt bantat hela premium upplevelsen som kommer med lådan etc. Men jag kan ha fel.
Nice! Grattis
Grattis! Sitter fint på dig. Hur känns det att hoppa från Pelagos till BB58, tänker mest på storleken? Noterat dina foton på Pelagosen här i tråden, även den den passar förbannat bra på digShades of blue
Snyggt, stort grattis!Shades of blue
Så du menar att den här är tagen med ... IPhone? Grym bild!Tack för alla glada tillrop!
I helgen ska jag gå loss med en ordentlig kamera på den
Den var ännu bättre i Rosé!Den där ser ju rackarns läcker ut. Inte heller intresserad av guld egentligen men riktigt fin ändå
Tittat på AM-länkar?Letar en stållänk till min skönhet, om någon sitter och trycker på en som de inte står ut med så är plånboken vidöppen