• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sugen på ett rubber till min GMT , någon som kan tipsa om bra sida för beställning eller ska man vända sig till AD direkt..?
60BE7659-6F81-4A0D-A362-8EEA934520D3.jpeg
Är väldigt nöjd med mitt vanguard, leverans på typ 2 dagar
https://vanguardstraps.com/collections/black-bay

Jag tycker att den är rätt så cool även om den inte är lika snygg som sina föregångare så tycker jag inte att den är så ful som en del påstår. Jämfört med avskräden som Iconaut och Aeronaut så är den oerhört vacker. Den du länkar till ser ut att ha en rätt så härjad bezel men om den går för under 20tkr inkl avgifter är väl det helt ok. Det finns en likadan i väldigt bra skick för 21tkr på C24 så man ska nog vara alltför offensiv i den här auktionen.

Det kanske blir lite OT från själva Tudor delen av tråden nu. Men för egen del är jag helt för detta, så länge som AD är tydlig med förutsättningarna innan försäljningen. Om jag betalat och får reda på det när jag ska gå hade jag blivit rätt missnöjd. Som påpekas så har man ju trots allt köpt ”hela paketet”. Att man handlar en klocka som man inte trivs med förstår jag händer. Men att köpa och flippa för vinst är bara osmakligt och otrevligt. I fallet Tudor borde de införa samma som Rolex och lista kunder som flippar inom en viss tidsaspekt. Man kan sedan som kund välja att inte köpa varken Tudor eller Rolex om man inte håller med om deras policy.

Vet inte om det nämnts tidigare i tråden, men om man bor i Malmö och vill ta en kik på BB58 Blue, så har de ett visningsex på Hours ute på Emporia. Var där för ca 1,5 vecka sen och tog en kik. Tycker den är fantastiskt snygg, men den svarta är fortfarande bättre i min mening :)

Tillbaka
Topp