Undebart! Har själv börjat köra med tool watch appen. Blev nästan förbannat när jag fick +2 sek efter flera dagar på 0 sek![]()
Man blir nästan tårögd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undebart! Har själv börjat köra med tool watch appen. Blev nästan förbannat när jag fick +2 sek efter flera dagar på 0 sek![]()
Man blir nästan tårögd
Hej, mitt första inlägg på Klocksnack blir i denna tråd! =) Ny i klocksvängen och fått upp ögonen för Tudor och speciellt 58an blå. Var o kika på Nymans, Krons, RobE igår och de har alla stängt sina listor, slutat ta emot förskottsbetalningar och knappt sett dessa klockor live själva. En tuff start på det nya klockintresset! Tror ni det är samma tryck (utbud/efterfrågan) på dem i södra delarna av Europa (verkar vara många annonser på C24 från Italien, Spanien)?
Bästa Tudor producerat sen de slutade med sub och kronograferna 792x0Är man med Tudor igen
![]()
![]()
Vad är det som gör den såååå bra? Det är ju en helt vanligt black bay 58 i blå färg?Bästa Tudor producerat sen de slutade med sub och kronograferna 792x0
Grattis!!! Grymt fin!Är man med Tudor igen
![]()
![]()
Alltid gillat blå 79090 och 79190. Bra färgkombo. Alltid gillat bb58 men inte färgkombon. 58ans storlek med den här färgkombon och nu med blå tavla är en fullträff för migVad är det som gör den såååå bra? Det är ju en helt vanligt black bay 58 i blå färg?
Ruggigt bra, grattis!Är man med Tudor igen
![]()
![]()
Välkommen till både KS och Tudor träsket. Står själv i kö till en BB58 men på NATO. Länken är grym till BB58 men om du ändå vill köra den på läder eller NATO så skulle jag beställa på annat än länk (kortare ledtid).Hej, mitt första inlägg på Klocksnack blir i denna tråd! =) Ny i klocksvängen och fått upp ögonen för Tudor och speciellt 58an blå. Var o kika på Nymans, Krons, RobE igår och de har alla stängt sina listor, slutat ta emot förskottsbetalningar och knappt sett dessa klockor live själva. En tuff start på det nya klockintresset! Tror ni det är samma tryck (utbud/efterfrågan) på dem i södra delarna av Europa (verkar vara många annonser på C24 från Italien, Spanien)?
Jaså!? Min klara Tudor favorit är BB36.Bästa Tudor producerat sen de slutade med sub och kronograferna 792x0
Alla tycker vi olika. Gillar inte bb36 alls.Jaså!? Min klara Tudor favorit är BB36.
Och tur är väl detAlla tycker vi olika. Gillar inte bb36 alls.![]()
Grattis! Väldigt fin den därÄr man med Tudor igen
![]()
![]()
Grattis! Bästa moderna Tudoren kanske?Hoppsan
![]()
Riktigt nöjd jag med.Jaså!? Min klara Tudor favorit är BB36.
Tack! Knep den som låg ute på köp&sälj.Grattis till er bådaVart det från Ad i Sverige?
Tack! Vågar nästan påstå det, blev ännu mer övertygad efter att ha sett färgen live. Riktigt braGrattis! Bästa moderna Tudoren kanske?![]()
Grattis!Hoppsan
![]()
Grattis!!! Grymt fin!
Ruggigt bra, grattis!
Grattis till er bådaVart det från Ad i Sverige?
Grattis! Väldigt fin den där![]()
Snygg! Grattis!Är man med Tudor igen
![]()
![]()
AgreeBästa Tudor producerat sen de slutade med sub och kronograferna 792x0
Skall nog försöka hitta mig en BB58B och låta denna gå.
![]()
Båda är hästlängder finare än den blåa!Nu är ju inte denna blå, men hoppas man får va med ändå!
![]()