• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

19F3FDE7-76C1-4A52-AC6E-447A6657FC5D.png

Man blir nästan tårögd
Undebart! Har själv börjat köra med tool watch appen. Blev nästan förbannat när jag fick +2 sek efter flera dagar på 0 sek ;)

Hej, mitt första inlägg på Klocksnack blir i denna tråd! =) Ny i klocksvängen och fått upp ögonen för Tudor och speciellt 58an blå. Var o kika på Nymans, Krons, RobE igår och de har alla stängt sina listor, slutat ta emot förskottsbetalningar och knappt sett dessa klockor live själva. En tuff start på det nya klockintresset! Tror ni det är samma tryck (utbud/efterfrågan) på dem i södra delarna av Europa (verkar vara många annonser på C24 från Italien, Spanien)?

Hej på er Tudorfantaster, är det någon av er som har en brunt läderarmband med spänne till salu till en Black Bay 58? I så fall skicka en blänkare till mig. Vänligen miksev.

Hej, mitt första inlägg på Klocksnack blir i denna tråd! =) Ny i klocksvängen och fått upp ögonen för Tudor och speciellt 58an blå. Var o kika på Nymans, Krons, RobE igår och de har alla stängt sina listor, slutat ta emot förskottsbetalningar och knappt sett dessa klockor live själva. En tuff start på det nya klockintresset! Tror ni det är samma tryck (utbud/efterfrågan) på dem i södra delarna av Europa (verkar vara många annonser på C24 från Italien, Spanien)?

Det är inte lätt att få tag på en, men är du beredd att betala mer än listpris så finns det många till salu på chrono24, men du får betala mellan 42-45 000 istället för 37 000. Så de går att få tag på men det kostar. Du kanske kan hitta någon billigare om du håller koll på olika forum, det finns alltid någon som har förköpt sig.

Senast ändrad:
Välkommen till både KS och Tudor träsket. Står själv i kö till en BB58 men på NATO. Länken är grym till BB58 men om du ändå vill köra den på läder eller NATO så skulle jag beställa på annat än länk (kortare ledtid).
Om du absolut inte måste ha nytt kan du nog hitta något på Köp och Sälj eller C24. Tyvärr kommer nog priset för en använd landa på nypriset.

Tillbaka
Topp