Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
tudor är coolaLollipop är coola!
Det vet jag faktiskt inte, men visarna är ju så tunna att det känns lite "fattigt" att bara köra ett lager.
Jag har inte läst något om den, och vill inte läsa om BB. Försöker att inte göra mig sugen haha... @Luciano Cau bilder på rödingen gör inte saken bättre... Nog den klocka jag saknar mest av de jag har sålt.
![]()
diskhon?Missade ditt inlägg. Eftersom jag tycker alla ska äga en röd BB. Som enligt mig är den mest välbalanserade sportklockan så bjuder jag på en gammal bild. De är inte så farligt dyra gubben. Bara att köpa!
![]()
Vad kostade det att beställa Pelagos gummit? Lång leveranstid?Missade ditt inlägg. Eftersom jag tycker alla ska äga en röd BB. Som enligt mig är den mest välbalanserade sportklockan så bjuder jag på en gammal bild. De är inte så farligt dyra gubben. Bara att köpa!
![]()
Tack! 7016
Jefla bra bild! Har du provat köra gummit utan ändlänkarna? Tror det blir snyggare så.Missade ditt inlägg. Eftersom jag tycker alla ska äga en röd BB. Som enligt mig är den mest välbalanserade sportklockan så bjuder jag på en gammal bild. De är inte så farligt dyra gubben. Bara att köpa!
![]()
Tog 3v. 1600kr för gummit, 1000kr för spännet.Vad kostade det att beställa Pelagos gummit? Lång leveranstid?
Grillen.diskhon?
Mycket!Lollipop är coola!
Måste betyda att den är påväg till butik.Första recension av blåa Pelagos?
https://bulangandsons.com/the-new-tudor-pelagos-how-big-how-blue-how-beautiful/
Synd att ni sällan skriver ref nr för oss okunniga. Vad är ref nr på denna?Tudor-torsdag för min del så jag slänger in min flinga också!
![]()
Synd att ni sällan skriver ref nr för oss okunniga. Vad är ref nr på denna?
Min första Tudor:![]()
![]()
Om jag köper en gammal tudorsub som visar sig ha dålig amplitud, vad kan jag då räkna med för servicekostnad?
Några handlare att rekommendera inom EU?
Vad betyder 5513 servicepengar? 10?Bra frågor - De få vintage Tudor jag har hört kring som behövts sig lite mer rejäl service så ligger de inte långt ifrån t ex en Rolex 5513. Någon kanske har mer exakta siffror? Ping @Carlton @Scaramanga @poormans
Handlare i Europa - För nya dinkor rekommenderas Plus-Watch, de brukar även ha inne ett par äldre subs, ser ut att ha 4 st lite senare referenser (80-90-tal) inne just nu. Annars är det som vanligt våra amerikanska vänner på LunarOyster och HQMilton som brukar få in ett par sköna då och då.
Vad betyder 5513 servicepengar? 10?
Hq Milton = moms?
Har köpt både av HQ och Lunar, sluppit moms alla gånger. Men du behöver nog räkna med att betala då blir det ingen tråkig överraskning.Vad betyder 5513 servicepengar? 10?
Hq Milton = moms?
Dollarn är ju så förbannat dyr nu så det lönar väl sig knappast att handla från US nu. Jävla Ingves.![]()
Sorry.. Får ju inga notiser i telefonen längre sen tapatalk försvann.Dålig fart i tudortråden, är lite besviken.
Men du har en gammal jäkel va?Tog dessutom Rob 2 månader att hitta en rotoraxel till min.