• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

image.jpg
Nu är det Freedag!!! :)

och som jag förstått det rakt igenom, och inte bara ett lager?

Det vet jag faktiskt inte, men visarna är ju så tunna att det känns lite "fattigt" att bara köra ett lager.

Okidoki. Lumepluppen känns mobbad, stål?

Jag har inte läst något om den, och vill inte läsa om BB. Försöker att inte göra mig sugen haha... @Luciano Cau bilder på rödingen gör inte saken bättre... Nog den klocka jag saknar mest av de jag har sålt.

image.jpg

Det vet jag faktiskt inte, men visarna är ju så tunna att det känns lite "fattigt" att bara köra ett lager.

Jag har inte läst något om den, och vill inte läsa om BB. Försöker att inte göra mig sugen haha... @Luciano Cau bilder på rödingen gör inte saken bättre... Nog den klocka jag saknar mest av de jag har sålt.

image.jpg

Hehe, du lär falla dit :D

Varför är lumepluppen på den röda inte neopatinerad? o_O

Hej alla Tudorsköningar!
Jag har nu kommit fram till att jag ska gå tillbaka från Rolex till Tudor då dem är helt jävla magiska. Jag hitade denna Chrono på Ebay som jag blev sugen på. Känner dock att jag behöver lite hjälp. Ser ni något lurt med den som jag borde tänka på? Vad tycker ni hade varit ett vettigt pris? Den har varken box eller cert och dessutom okänd servicehistorik vilket såklart på ett sett är synd, men samtidigt lär den ju bi billigare... Om den skulle landa på 15, tror ni det är bra då? Säljaren har för övrigt sålt lite Rolex etc med bra omdömen.
http://www.ebay.co.uk/itm/Original-...460?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item1ea1525d2c
Skärmavbild 2015-07-18 kl. 17.07.45.png

Var inne och klämde på en blå och röd blackbay på Rob E under veckan. Aldrig testat på en Tudor innan men vart överraskad av hur lätta de var! Vägde inte särskilt mycket alls och de såg jäkligt vackra ut. Något för tomten kanske..:rolleyes:

Tillbaka
Topp