Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nån som vet materialet på visare/index hos Black Bay Blue? Red är väl guld
och som jag förstått det rakt igenom, och inte bara ett lager?Också guld. Vitguld!
Highlander feeling !!Nu är det Freedag!!!![]()
![]()
Köp! Fint samlarområde, tudorsubarSnyggt!
Har senaste dagarna börjat fundera på om inte flingan ska kompletteras med en lollipop.. Kanske tom en årsklocka.![]()
Okidoki. Lumepluppen känns mobbad, stål?Också guld. Vitguld!
Du kommer älska den. Min hälsar, aldrig trivts bättre med en klocka och jag har haft en del.ERA JÄVLAR!!!
Black Bay Röd köpt... impulsköper jag en klocka till på grund av er så tar jag bort mitt konto!![]()
ERA JÄVLAR!!!
Black Bay Röd köpt... impulsköper jag en klocka till på grund av er så tar jag bort mitt konto!![]()
bra val. min är så het så jag får kyla ner denERA JÄVLAR!!!
Jag ger ditt konto en månad till.ERA JÄVLAR!!!
och som jag förstått det rakt igenom, och inte bara ett lager?
Okidoki. Lumepluppen känns mobbad, stål?
Det vet jag faktiskt inte, men visarna är ju så tunna att det känns lite "fattigt" att bara köra ett lager.
Jag har inte läst något om den, och vill inte läsa om BB. Försöker att inte göra mig sugen haha... @Luciano Cau bilder på rödingen gör inte saken bättre... Nog den klocka jag saknar mest av de jag har sålt.
![]()
Hehe, du lär falla dit
Varför är lumepluppen på den röda inte neopatinerad?![]()
Lär inte komma då det redan släppts en i ett endaste exemplarNär får vi se en svart Black Bay då? Borde ju sälja som smör i solsken.
Lär inte komma då det redan släppts en i ett endaste exemplar
![]()
Min första Tudor:![]()
![]()
Grattis - En 7928 eller tidig 7016?Min första Tudor:![]()
![]()