Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra patina på den tavlanGodmorgon
![]()
Honeymoooooon!![]()
Sambon blir nästan Avis...Honeymoon med den pinglan kan man inte klaga på.
Tackar, den är fantastisk. Svår att sluta titta påBra patina på den tavlan![]()
Saknar min otroligt mycket! Enda som drar ner är urverket som är rätt tjorvigt tyvärr.
Gillar du modellen så är det väl bara att köra. Jag har aldrig sett någon irl men tycker den här varianten är schyst åtminstone på bild.Får Tudor 1926 någon kärlek på forumet, eller anses det vara en snikvariant för folk som inte har råd med de andra modellerna? Ett märkes billigaste modell kanske inte är någon trevlig plats att inneha?
Ha en fin Tudor-måndag!
Edit: jag ligger datumet före...
![]()
Strunta i "alla andra" - det är vad du själv tycker som är det viktigaFår Tudor 1926 någon kärlek på forumet, eller anses det vara en snikvariant för folk som inte har råd med de andra modellerna? Ett märkes billigaste modell kanske inte är någon trevlig plats att inneha?
1926 är bra klockor.Får Tudor 1926 någon kärlek på forumet, eller anses det vara en snikvariant för folk som inte har råd med de andra modellerna? Ett märkes billigaste modell kanske inte är någon trevlig plats att inneha?
1926 är bra klockor.
Bara för att det är märkets billigaste klocka är det inte skräp.
Om du vill ha en sådan så köp!
Du kan alltid köpa från gråhandlare om du är villig att lägga ett par tusen kronor extra istället för att leka AD-lekar.Blivit väldigt förtjust i BB 58 och börjat undersöka var man kan köpa en sådan. Verkar vara helt kört om man inte står på väntelista mm. Eller hur gör ni vanliga dödliga? Ber om ursäkt om jag lägger inlägget fel, relativt ny här!
Blivit väldigt förtjust i BB 58 och börjat undersöka var man kan köpa en sådan. Verkar vara helt kört om man inte står på väntelista mm. Eller hur gör ni vanliga dödliga? Ber om ursäkt om jag lägger inlägget fel, relativt ny här!
Ring eller maila varenda AD kring semesterorter. Du lär inte få vänta länge på en.
Ganska enkelt hos AD utanför Sverige.
Har du läst resten av inläggen den senaste sidan? Om inte, gör det.
Vill bara nämna att det är gråhandlarna som skapar den idag omöjliga situationen. Kanske inte läge att gynna dessa......Du kan alltid köpa från gråhandlare om du är villig att lägga ett par tusen kronor extra istället för att leka AD-lekar.
Vill bara nämna att det är gråhandlarna som skapar den idag omöjliga situationen. Kanske inte läge att gynna dessa......![]()
Som om producenter till efterfrågade modeller stört omöjligt kan allokera och/eller producera större antal. BB58 är ju såå mycket mer komplicerad att tillverka än en vanlig BB...Vill bara nämna att det är gråhandlarna som skapar den idag omöjliga situationen. Kanske inte läge att gynna dessa......![]()