Lite fattigt Camo-nato det där...![]()
![]()
Skicka upp ditt så ska jag smalna av det lite...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite fattigt Camo-nato det där...![]()
![]()
En billig men i OK skick (OK gång+tät, inte sönderpolerad) Tudorsub med plexi. Svart tavla. Bryr mig inte om det är Mercedes, lolipop eller flingvisare så länge alla delar är tritium. Bryr mig inte om box eller papper. Head only funkar, i så fall kompletterar jag med solid länk. Billig framför asfin.Vad är det du söker, mer exakt?
Galet snygg!Tudortisdag va?
![]()
Någon som kan bekräfta min lista?Stämmer detta som möjliga länkar till en plexi Tudor sub?
93150 : Fliplock (Rolex), solida länkar, vikta ändlänkar (580B). - Avsedd för sub
93160: Fliplock (Rolex), solida länkar, solida ändlänkar. - Avsedd för sub
78500: Fliplock, (Tudor) solida länkar, vikta ändlänkar (380B). - Avsedd för sub
78360: Ej Fliplock (Rolex), solida länkar, vikta ändlänkar, avsedd för GMT.
9315: Fliplock (Tudor), vikta länkar, vikta ändlänkar. - Avsedda för sub.
79190 har safirglas. Ligger väl som 79090/76100 mellan 25-30kkr med länkVilken/vilka ref av Tudor Submariner är det som har safirglas ? Och vilken prisklass ligger de i ungefär ??
Tack för svaret !! Då är det bara att börja spara79190 har safirglas. Ligger väl som 79090/76100 mellan 25-30kkr med länk
Någon som kan bekräfta min lista?
Tror du är rätt så rätt på det. Rolex länkarna för 5513 ska funka men vågar inte bekräfta. De vikta oysterlänkarna från tudor går inte beställa längre, jag köpte en ny 78500 till min 76100. Funkar svinbraNågon som kan bekräfta min lista?
Det viktiga är endlänkarna, inte själva länken. Förutom 93160 som är till dwellern, skulle jag säga att alla funkar.Någon som kan bekräfta min lista?
För övrigt, har du en Pelagos? Kan du testa camot på den någon gång i så fall...?Kontrar med nya Rangern då
![]()
Det viktiga är endlänkarna, inte själva länken. Förutom 93160 som är till dwellern, skulle jag säga att alla funkar.
Köpte du från AD? Minns du vad du fick betala?jag köpte en ny 78500 till min 76100. Funkar svinbra![]()
Minns inte det var 3v senKöpte du från AD? Minns du vad du fick betala?
Bergströms...Minns inte det var 3v sen
Bergströms ville ha 8kkr, vet inte om det är listpris. Men 6700kr stod på förpackningen och lite mindre än det betalade jag. Köpte den från annan AD.
Kan det bli bättre än så tro???Tudor-frulle
![]()
Knappt alltså. Mycket god espresso och en sinnessjukt bra klocka...Kan det bli bättre än så tro???
"Vill-ha-nivån" på den klockan är hög för tillfället må jag sägaKnappt alltså. Mycket god espresso och en sinnessjukt bra klocka...![]()
Herre. Gud. Sjukt fin!! En sån vill jag ha!
Enklast skickar du PM till mig om du vill mig något så försöker jag hjälpa dig om jag kan.Behöver hjälp med äkthetskontroll på en klocka. Har bilder. Någon som känner att han/hon har koll och kan ställa upp? Det är en gammal plexi-Tudor sub.
@Per exempelvis?
Skicka PM i så fall. Uppskattar all hjälp!
Tack, det löste sig denna gång.Enklast skickar du PM till mig om du vill mig något så försöker jag hjälpa dig om jag kan.![]()
Word. Rolex är ju nästan-TudorDet har jag aldrig sagt. Tudor = WIS.