• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad är det du söker, mer exakt?
En billig men i OK skick (OK gång+tät, inte sönderpolerad) Tudorsub med plexi. Svart tavla. Bryr mig inte om det är Mercedes, lolipop eller flingvisare så länge alla delar är tritium. Bryr mig inte om box eller papper. Head only funkar, i så fall kompletterar jag med solid länk. Billig framför asfin.

Tudortisdag va?

image.jpg
Galet snygg!

Stämmer detta som möjliga länkar till en plexi Tudor sub?
93150 : Fliplock (Rolex), solida länkar, vikta ändlänkar (580B). - Avsedd för sub
93160: Fliplock (Rolex), solida länkar, solida ändlänkar. - Avsedd för sub
78500: Fliplock, (Tudor) solida länkar, vikta ändlänkar (380B). - Avsedd för sub
78360: Ej Fliplock (Rolex), solida länkar, vikta ändlänkar, avsedd för GMT.
9315: Fliplock (Tudor), vikta länkar, vikta ändlänkar. - Avsedda för sub.
Någon som kan bekräfta min lista?

Härlig patina på din snowflake @Scaramanga!
image.jpg
Herre. Gud. Sjukt fin!! En sån vill jag ha! :) Vad är bästa sättet att hitta den modellen, tycker det ser tunt ut på Chrono24. Sen har ju Tudor ökat ordentligt på sistone, upplever ni att avståndet prismässigt till Rolex Sub minskat eller följer Tudor Rolex prisökning på vintage?

Och vad är denna klocka för referens, 75090? 36 mm?

Behöver hjälp med äkthetskontroll på en klocka. Har bilder. Någon som känner att han/hon har koll och kan ställa upp? Det är en gammal plexi-Tudor sub.
@Per exempelvis?

Skicka PM i så fall. Uppskattar all hjälp!
Enklast skickar du PM till mig om du vill mig något så försöker jag hjälpa dig om jag kan. :)

Tillbaka
Topp