Schmumel
Basic
Vad blev det för något? Eller ska man vänta tills imorn med att få veta?Nu har några tusenlappar bytt ägare och jag har paket levererat imorn enligt beräkning. Snart en fullfjädrad Tudor-anhängare till sist![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad blev det för något? Eller ska man vänta tills imorn med att få veta?Nu har några tusenlappar bytt ägare och jag har paket levererat imorn enligt beräkning. Snart en fullfjädrad Tudor-anhängare till sist![]()
Vad är det för ref på denna?
9081 om jag inte missminner migVad är det för ref på denna?
Tack. Riktigt snygg!9081 om jag inte missminner mig![]()
Ja, jävlar vad fin den ser ut!Tudor idag. Jäkligt nöjd med denna
Nu har några tusenlappar bytt ägare och jag har paket levererat imorn enligt beräkning. Snart en fullfjädrad Tudor-anhängare till sist![]()
Njaaa tänkte mig ett avslöjande imorn för dramatikens skullVad blev det för något? Eller ska man vänta tills imorn med att få veta?![]()
Feta strumpor! Dendär gör sig ju riktigt bra på gummi faktisktTudortorsdag och nu på gummit igen![]()
Kan inte folk som lägger upp bilder vänligen skriva vad det är för referens i inlägget? Bild tokig på alla bilder utan referenser.
Noobs och lurkers du vet...Haha, en Tudorkännare ser ju vad det är för ref på en gång
Förstår hur du tänker dock. Ska försöka tänka på detta...
Ref plisTudortorsdag såklart
![]()
Point made.Ref plis![]()
Grattis! Ref och årsmodell?Nu kan jag äntligen posta här![]()
![]()
Nu kan jag äntligen posta här![]()
![]()
Vill ha begäret är stort när det gäller den här klockan. Jag måste nog göra en självanalys Varför jag känner så., Misstänker att det har med vietnam att göra.Kan ingen bara köpa denna så jag slipper...
http://www.network54.com/Forum/2076...pcg+with+original+USN+Vietnam+military+papers
Kan vara såVill ha begäret är stort när det gäller den här klockan. Jag måste nog göra en självanalys Varför jag känner så., Misstänker att det har med vietnam att göra.
9411/0 från 77/78Grattis Berätta mer! Ref och år?
Då kör vi på det![]()