Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen in i Tudorfamiljen
Blev paketöppning och Tudor-premiär på en och samma gång. Klassiskt Youtube-köp då det inte gick att få känna på i min trakt. Tur för jäklar vilken härlig klocka
Riktigt fin, ser ut att sitta bra på dig. Grattis!Här kommer lite bilder på den nya Royalen , har suttit på några timmar och är än så länge nöjd , det som saknas är microjustering av länken .
Nu lyckades Nymans i Västerås få den att sitta perfekt.
Välkommen in i Tudorfamiljen
Snyggt! Vad är det för gummiband ?Polares BB36
Såg ut att passa riktigt bra. Har funderat på ett just sådant curved gummi till min BB36.Tror det ska vara från watchwear @Feskarn
Hur är kvalitén på länk och clasp? Kan man få bild på claspen när den är öppen?Grym klocka men svårfotad.
Grymt! Blev precis övertygad om att det enda rimliga är att ha en av varjeDem är rätt goa dessa.
Haha ja visst verkar det vara det bästa alternativet?Grymt! Blev precis övertygad om att det enda rimliga är att ha en av varje
Det blir nog att satsa på en trippel Tudor i år....... är inte alls beroende, jag kan sluta när jag vill, jag lovar......Haha ja visst verkar det vara det bästa alternativet?
Länken känns helt ok men som sagt ingen microjustering.Hur är kvalitén på länk och clasp? Kan man få bild på claspen när den är öppen?
Samma clasp som på Glamour Date DayLänken känns helt ok men som sagt ingen microjustering.
Clason och låsningen känns riktigt bra.
Haha låter oroväckande bra iafDet blir nog att satsa på en trippel Tudor i år....... är inte alls beroende, jag kan sluta när jag vill, jag lovar......
Det är ett bra betyg
Känns som en förlängning av armen bara. Otroligt bekväm.
Blivit lite sugen på Tudordykare och tycker Pelagos är väldigt trevlig, men mycket BB58 här. Förklara er! (undrar mest vad som avgjorde för er)
Pelagosen är grym! För egen del är det måtten som avgör. Hade gärna kört på Pelagosen men med mina sparvhandleder fungerar 58:an bättre. Sedan är ju 58 mer av en kontorsdykare (med dagens mått mätt) och mer gångbart under skjorta etc.Blivit lite sugen på Tudordykare och tycker Pelagos är väldigt trevlig, men mycket BB58 här. Förklara er! (undrar mest vad som avgjorde för er)
Grattis! I dubbel bemärkelse!Min födelsedagspresent till mig själv
Några sidor bakåt i tråden provade jag en LHD pelagos då jag tycker den ser grym ut!! Omkretsen var inte ett issue, däremot upplevde jag den som tjock/topptung. Min 58:à däremot känns knappt på armen.Blivit lite sugen på Tudordykare och tycker Pelagos är väldigt trevlig, men mycket BB58 här. Förklara er! (undrar mest vad som avgjorde för er)