• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Polares BB36
50C868D7-CE49-4768-9C85-C2D08FD8F10C.jpeg

Ja då har vi varit tillsammans snart ett dygn. Måste säga att den vinner mer och mer, känns kanon på armen, går med 0,0 sekunds avvikelse. Var lite osäker på S/G men måste säga att det trivs jag med, med andra ord en trevlig klocka till ett OK pris men den kostar ju ändå en slant.
B087E2B7-9ADF-47FA-9B4A-FCA594E0A9DA.jpeg
04208212-0CFB-48A1-99C7-A9FA7AF135CE.jpeg
767D7DA5-9CC8-41EC-98DE-6408722C1B05.jpeg
image.jpg

Blivit lite sugen på Tudordykare och tycker Pelagos är väldigt trevlig, men mycket BB58 här. Förklara er! 😋 (undrar mest vad som avgjorde för er)

Blivit lite sugen på Tudordykare och tycker Pelagos är väldigt trevlig, men mycket BB58 här. Förklara er! 😋 (undrar mest vad som avgjorde för er)
Pelagosen är grym! För egen del är det måtten som avgör. Hade gärna kört på Pelagosen men med mina sparvhandleder fungerar 58:an bättre. Sedan är ju 58 mer av en kontorsdykare (med dagens mått mätt) och mer gångbart under skjorta etc.

Några sidor bakåt i tråden provade jag en LHD pelagos då jag tycker den ser grym ut!! Omkretsen var inte ett issue, däremot upplevde jag den som tjock/topptung. Min 58:à däremot känns knappt på armen.

Tillbaka
Topp