Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beror nog på AD men generellt sett så borde nog inte vara så svårt. Har varit på ett par AD i Stockholm som haft dem “på lager”.Någon som vet om det är möjligt att få 10% på en tudor bb gmt hos en AD? Eller är den alldeles för populär för att det skulle vara möjligt
(som vanlig kund)
Precis min tanke. Men vet också att det är bland det lättare sakerna för dom att sälja.Beror nog på AD men generellt sett så borde nog inte vara så svårt. Har varit på ett par AD i Stockholm som haft dem “på lager”.
12 månader, exklusive tid när butiken varit stängd var svaret jag fick.Vad har Harrods svarat på ledtiden nu efter hösten?
Bra bild
Oslagbar även på vintern men nu åker nog MN på igen. Trevlig helg!
TackBra bild
Fanns på nymans i lager för några veckor sen, inga konstigheter och handlaNågon som vet om det är möjligt att få 10% på en tudor bb gmt hos en AD? Eller är den alldeles för populär för att det skulle vara möjligt
(som vanlig kund)
Har du sett eller provat GMtn irl ?Någon som vet om det är möjligt att få 10% på en tudor bb gmt hos en AD? Eller är den alldeles för populär för att det skulle vara möjligt
(som vanlig kund)
Snygg bild! Och jäkligt snygg dinka
Jag såg den i malmö också, men en vecka senare var den borta. Så man kan förvänta sig en rabatt säger du?Fanns på nymans i lager för några veckor sen, inga konstigheter och handla
Skulle aldrig köpa och förvänta mig rabatt, om det erbjuds eller beviljas är det trevligt. Sedan kan det ju också bero på din relation med AD, om du har köphistorik etc. Men klart trevlig klocka så go for it oavsett rabatt eller inte.Jag såg den i malmö också, men en vecka senare var den borta. Så man kan förvänta sig en rabatt säger du?
Det är väl en slags infasning under har jag för mig som gör att den blir lite tunnare och sitter bättre än vanliga BB41.Bara den vanliga bb dykaren. Dom sa att det är samma case. Tyckte inte den var för klumpig som många säger. Tycker det är sån klassiker något man kan ha i flera år utan att tröttna
Går det att ställa sig i kö via mail eller är det på plats som gäller?12 månader, exklusive tid när butiken varit stängd var svaret jag fick.
Ja den där datumväxlingen gör mig tokig. Dom i butiken sa att av alla dom sålt har dom inte fått tillbaka någon. Sen har jag läst om folk som fått skicka tillbaka den flera gånger... Synd att dom inte gjort ett officiellt uttalande. Nu är det ju så att man är medveten om att risken är att det händer en vacker dag.Det är väl en slags infasning under har jag för mig som gör att den blir lite tunnare och sitter bättre än vanliga BB41.
Ingen aning om vad rätt term är faktiskt.
Blev mest nyfiken utifrån en egen erfarenhet som jag hade med den.
Den flög bara inte i verkligheten för min del men varje gång jag ser en bild på den så tycker jag fortfarande att den är svinsnygg.
Men det är en ren smaksak och det verkar vara många som är nöjda med den bortsett från datumväxlingen som varit ett problem.
Det jag ville säga gäller egentligen rent generellt för klockor men har du möjlighet att prova den innan så gör det.
För min del så var den bra i tanken men känslan höll inte med.
Hoppas däremot att du gillar den
Ja och händer det så har du förhoppningsvis garanti kvar eller att dom ev tar det på goodwill med tanke på att det är ett välkänt problem. Oavsett hoppas du får testa vad den går för en vacker dag så vet du hur den känns.Ja den där datumväxlingen gör mig tokig. Dom i butiken sa att av alla dom sålt har dom inte fått tillbaka någon. Sen har jag läst om folk som fått skicka tillbaka den flera gånger... Synd att dom inte gjort ett officiellt uttalande. Nu är det ju så att man är medveten om att risken är att det händer en vacker dag.
TackSnygg bild! Och jäkligt snygg dinka
Härlig bild.
En till riktigt bra bild Tycker ofta den svarta blir snyggare på bild, men du lyckas visa hur snygg den blåa faktiskt är!
Tack! Jag kände samma sak innan jag testat den blå. Men den känns bättre på handleden än på papper och är lättare att matcha med både straps och kläder.En till riktigt bra bild Tycker ofta den svarta blir snyggare på bild, men du lyckas visa hur snygg den blåa faktiskt är!
Håller med. Har haft 3 svarta och den sista hade jag samtidigt som den blåa. På bild är svarta snyggare men jag valde att behålla den blåa då den på handleden är bättre enligt mig.Tack! Jag kände samma sak innan jag testat den blå. Men den känns bättre på handleden än på papper och är lättare stt matcha med både straps och kläder.