• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Har ingen Tudor för Tudortorsdag, men sätte upp mig på väntelista för en BB58 så om cirka 6månader kan jag oxå posta en bild på Tudortorsdag :cigar:.
(Försökte oxå sätta mig på listan för en Rolex Explorer 1, men den listan var tydligen stängd) :rolleyes:

Någon som vet om det är möjligt att få 10% på en tudor bb gmt hos en AD? Eller är den alldeles för populär för att det skulle vara möjligt
(som vanlig kund)

Lite sugen på att byta min ”dark” mot en svart bb36 på länk...ha en fin fredag :)
4CF3FAD3-3977-428C-828F-E7FAD5AFBBEF.jpeg

Bara den vanliga bb dykaren. Dom sa att det är samma case. Tyckte inte den var för klumpig som många säger. Tycker det är sån klassiker något man kan ha i flera år utan att tröttna

Jag såg den i malmö också, men en vecka senare var den borta. Så man kan förvänta sig en rabatt säger du?
Skulle aldrig köpa och förvänta mig rabatt, om det erbjuds eller beviljas är det trevligt. Sedan kan det ju också bero på din relation med AD, om du har köphistorik etc. Men klart trevlig klocka så go for it oavsett rabatt eller inte. :)

Bara den vanliga bb dykaren. Dom sa att det är samma case. Tyckte inte den var för klumpig som många säger. Tycker det är sån klassiker något man kan ha i flera år utan att tröttna
Det är väl en slags infasning under har jag för mig som gör att den blir lite tunnare och sitter bättre än vanliga BB41.
Ingen aning om vad rätt term är faktiskt.

Blev mest nyfiken utifrån en egen erfarenhet som jag hade med den.
Den flög bara inte i verkligheten för min del men varje gång jag ser en bild på den så tycker jag fortfarande att den är svinsnygg.
Men det är en ren smaksak och det verkar vara många som är nöjda med den bortsett från datumväxlingen som varit ett problem.

Det jag ville säga gäller egentligen rent generellt för klockor men har du möjlighet att prova den innan så gör det.
För min del så var den bra i tanken men känslan höll inte med.
Hoppas däremot att du gillar den :)

Det är väl en slags infasning under har jag för mig som gör att den blir lite tunnare och sitter bättre än vanliga BB41.
Ingen aning om vad rätt term är faktiskt.

Blev mest nyfiken utifrån en egen erfarenhet som jag hade med den.
Den flög bara inte i verkligheten för min del men varje gång jag ser en bild på den så tycker jag fortfarande att den är svinsnygg.
Men det är en ren smaksak och det verkar vara många som är nöjda med den bortsett från datumväxlingen som varit ett problem.

Det jag ville säga gäller egentligen rent generellt för klockor men har du möjlighet att prova den innan så gör det.
För min del så var den bra i tanken men känslan höll inte med.
Hoppas däremot att du gillar den :)
Ja den där datumväxlingen gör mig tokig. Dom i butiken sa att av alla dom sålt har dom inte fått tillbaka någon. Sen har jag läst om folk som fått skicka tillbaka den flera gånger... Synd att dom inte gjort ett officiellt uttalande. Nu är det ju så att man är medveten om att risken är att det händer en vacker dag.

Ja den där datumväxlingen gör mig tokig. Dom i butiken sa att av alla dom sålt har dom inte fått tillbaka någon. Sen har jag läst om folk som fått skicka tillbaka den flera gånger... Synd att dom inte gjort ett officiellt uttalande. Nu är det ju så att man är medveten om att risken är att det händer en vacker dag.
Ja och händer det så har du förhoppningsvis garanti kvar eller att dom ev tar det på goodwill med tanke på att det är ett välkänt problem. Oavsett hoppas du får testa vad den går för en vacker dag så vet du hur den känns.

Hej hopp!
Ser att det ligger ute en 79090 på Tradera för 53k. (håller på med bostadsgrejer så inge köp för mig) men förutom att den behöver nya bandstift tycker jag den ser ut att vara i rätt bra skick, ser inte polerad ut. Vad tycker ni? något jag missar?
1611396212603.png

Tillbaka
Topp