Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt val! Du kommer inte bli besviken. Bär inte min ofta nog, men skulle sakna den om jag sålde den.Hej!
Ny här men vill bara visa upp min nyinköpta Black Bay 36:a.
Precis hemkommen från Krons och är väldigt nöjd
Fantastisk klockaHej!
Helt rätt att starta med en Tudor i denna gemenskap. Välkommen!Hej!
Tack!Helt rätt att starta med en Tudor i denna gemenskap. Välkommen!
Bra val av gada klocka och välkommen in i värmenHej!
Mycket bra, snyggt!Då var det min tur att komma in i värmen.
Grattis! Var det du som var inne och köpte den på Nymans Ur i Västerås i em ?Då var det min tur att komma in i värmen.
Välkommen kul med en Royal till.Då var det min tur att komma in i värmen.
Bra val du kommer att njuta av den det gör jag av min.Hej!
Tack så mycket! Ja det stämmer bra de.Grattis! Var det du som var inne och köpte den på Nymans Ur i Västerås i em ?
Tack!Bra val av gada klocka och välkommen in i värmen
Tyckte det lät som en klocksnackareTack så mycket! Ja det stämmer bra de.
Jag var inne strax innan stängning, kunde ha blivit en GTG . De hade GMT på länk inne, kanske inte så ovanligt längre dock.Tyckte det lät som en klocksnackare
Snyggt!Hej!
HahaTyckte det lät som en klocksnackare
Jaha där ser man GMTn har funnits där ett tag nu har jag sett. Lite kul med deras Tudor corner nuförtiden.Jag var inne strax innan stängning, kunde ha blivit en GTG . De hade GMT på länk inne, kanske inte så ovanligt längre dock.
Tveklöst min favoritklocka det här.
Trevlig helg!
Hej! Snyggt läder, vart kommer det ifrån?Dem är rätt goa dessa.
Ja BB36 är en keeper för mig och jag är helnöjd. Den funkar till de flesta situationer. Har den i både blått och svart samt så går jag i tankarna på en S&G framöver. Om jag skulle valt en klocka att vara owg med så skulle valet tveklöst vara BB36Nöjd? Sneglar på denna för att ersätta seamastern.
Tack, det kommer från tidochting.se, det borde vara denna,Hej! Snyggt läder, vart kommer det ifrån?
Tack!Tack, det kommer från tidochting.se, det borde vara denna,
Mörkbrunt vintage klockarmband av läder - tidochting.se
Klockarmband i vintage stil av mjukt och skönt kalvläder. Silverfärgat spänne av rostfritt stål.Tillgängliga bredder: 18mm / 19mm / 20mm / 22mmTjockltidochting.se
Bara att utmana dig själv under marsJa BB36 är en keeper för mig och jag är helnöjd. Den funkar till de flesta situationer. Har den i både blått och svart samt så går jag i tankarna på en S&G framöver. Om jag skulle valt en klocka att vara owg med så skulle valet tveklöst vara BB36
Lite läskig utmaning det där men jag ska göra ett försökBara att utmana dig själv under mars
UPPSNACK inför #owgmarch 2021
Uppsnack inför årets OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars. Vem är med? Vilken klocka? Vilken taktik? Vad är OWG (One Watch Guy) i mars? Klipper in en sammanfattning från tidigare år. I mitten på februari kommer den riktiga owgmarch-tråden där vi anmäler oss och deltar. —————————— En...klocksnack.se
Bild på den på armen?Jaha där ser man GMTn har funnits där ett tag nu har jag sett. Lite kul med deras Tudor corner nuförtiden.
Jag var inne för att prova Black Bay 36 S&G som dom precis hade fått in i butiken.