Golbica
Basic
Undrar bara allmänt vad en servis kostar för en tudor, när och hur ofta ska den servas? var 5e år?varför behöver så pass ny klocka service?
Bergströms Ur är ju AD här i GBG
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undrar bara allmänt vad en servis kostar för en tudor, när och hur ofta ska den servas? var 5e år?varför behöver så pass ny klocka service?
Bergströms Ur är ju AD här i GBG
Gissar på en kostnad på ca 5 lax.Undrar bara allmänt vad en servis kostar för en tudor, när och hur ofta ska den servas? var 5e år?
Nymans Ur tar 5100kr inkl poleringUndrar bara allmänt vad en servis kostar för en tudor, när och hur ofta ska den servas? var 5e år?
Den lär ju klara sig mer än vart femte år. Med tanke på att en service lär kosta 1/5-1/4 av nypriset så kan man ju dra ut på det.Undrar bara allmänt vad en servis kostar för en tudor, när och hur ofta ska den servas? var 5e år?
Ja min pelagos är över 3 år gammal och tickar på ruskigt bra fortfarandeDen lär ju klara sig mer än vart femte år. Med tanke på att en service lär kosta 1/5-1/4 av nypriset så kan man ju dra ut på det.
2500 sek kostar gummit till Pelagos, så något liknande kanske?Någon som vet vad vintage bandet kostar till tudor black bay?
Bilder:
http://www.chrono24.se/tudor/new-he...=1&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm
Hittar inte några prisuppgifter :S
Tack för hjälpen!
2500 sek kostar gummit till Pelagos, så något liknande kanske?
Inkl lås? Bra pris.1500kr har jag för mig att det svarta till BB kostar.
Borde väl vara utan? Gummit till pelagos kostar 1600 exkl lås.Inkl lås? Bra pris.
Borde väl vara utan? Gummit till pelagos kostar 1600 exkl lås.
Inkl viklås lär det landa mellan 4-6k.Någon som vet vad vintage bandet kostar till tudor black bay?
Bilder:
http://www.chrono24.se/tudor/new-he...=1&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm
Hittar inte några prisuppgifter :S
Tack för hjälpen!
Låter sjukt billigt då det här enkla låset kostade 1000..Tror det var inkl men jag kan minnas fel.
Gissar på det också.Borde väl vara utan? Gummit till pelagos kostar 1600 exkl lås.
Black Bay länken ligger på 10' numera..
Njae 1/3 snarareSnudd på halva priset för klockan med länk.Dåliga på att betalt är inte klockbranschen i alla fall.
Beror väl på om man köper den till listpris eller inte.Njae 1/3 snarare![]()
Vart köpte du länken & pris?Sommarlänk på min Black Bay.
![]()
Den är köpt hos Cheapestnatostraps.Vart köpte du länken & pris?Snyggt! Grym klocka!!!!