• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudortorsdag, även en himmelsblå dag.
image.jpg

Tyckte inte det såg runt ut, utan kantigt ut därav min fråga. Tänkte att vissa kanske hade PCG som på gamla Rolexar.

Hehe, vilket öga man har. ;) Har ett Bulang & Sons på ingång. Tänkte beställa ett nato men blev ett vanligt band. Får komplettera med ett nato i samma stil senare.
Imponerad! Grymt fina saker oavsett Nato eller vanligt band. Själv surade jag lite över att deras utbud är så begränsat att jag inte kunde beställa mitt förstaval. När jag väl beställde fick jag leveransen väldigt snabbt (tror att det var tre dagar) och är mer än nöjd. Förstavalet hade nog blivit för ljust...

Jo, samma här. Flera band jag ville ha var slut. De tan-färgade är riktigt snygga men tror också de är lite för ljusa för att matcha övrig klädsel med skor och bälte bra. Behöver ju inte gå i exakt samma nyans men tan till mer mörkbrunt kan se lite malplacé ut.

Jo, samma här. Flera band jag ville ha var slut. De tan-färgade är riktigt snygga men tror också de är lite för ljusa för att matcha övrig klädsel med skor och bälte bra. Behöver ju inte gå i exakt samma nyans men tan till mer mörkbrunt kan se lite malplacé ut.
Noterade att de i för ett tag sedan sålde lite mer "poppiga" färgglada band med inspiration från Ibiza och St Tropez. Snygga men inget för mig...
Såg också att de sålde en Tudor Snowflake MN för en betydande prislapp. Blå flinga med gröngult franskt militärnato...

Har slaktat en läderjacka och några nation och gjort egna naton i läder. Tar typ 15min. Skulle aldrig lägga typ 400kr på ett nato i skinn.

Har slaktat en läderjacka och några nation och gjort egna naton i läder. Tar typ 15min. Skulle aldrig lägga typ 400kr på ett nato i skinn.
Bulangs and Sons säljer även en lunchlåda med termos för €95 vilket är tveksamt om man skall betala. De är dock retro och snygga och jag har inte kompetensen att fixa själv...

Tillbaka
Topp