Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
flygrädd?Watch your style
![]()
Ja tyvärr....Finns pelagos endast i titan? Snygg men vill ha vikten av stål.
Ska kronskyddet ha den formen? Aldrig sett det tidigare.Mitt bidrag till Tudortråden. Blå flinga som gör att livet enkelt! Inte många dings på den här trots 39 år ålder!
![]()
Verkar bara vara reflexioner på ett skarpt case, så du kan pusta utSka kronskyddet ha den formen? Aldrig sett det tidigare.
Tidiga 7928 har PCG.Tyckte inte det såg runt ut, utan kantigt ut därav min fråga. Tänkte att vissa kanske hade PCG som på gamla Rolexar.
Snyggt. Min har 847... serial.Skönt, tack för ditt svar.
Dock inte orolig då jag har bakgrundsinformation om ursprung. Ref 9411/0 från 1976 (serienr 84xxxx)
Mitt bidrag till Tudortråden. Blå flinga som gör att livet enkelt! Inte många dings på den här trots 39 år ålder!
![]()
Bulang & Sons är rätt. Väldigt skönt band. Har original Rolexlänk också men tycker att nubuknatot skiljer utseende och känslan från mina andra klockor.Vad är det för lädernato du sportar på den? Påminner om Bulang & Sons.
Bulang & Sons är rätt. Väldigt skönt band. Har original Rolexlänk också men tycker att nubuknatot skiljer utseende och känslan från mina andra klockor.
Imponerad! Grymt fina saker oavsett Nato eller vanligt band. Själv surade jag lite över att deras utbud är så begränsat att jag inte kunde beställa mitt förstaval. När jag väl beställde fick jag leveransen väldigt snabbt (tror att det var tre dagar) och är mer än nöjd. Förstavalet hade nog blivit för ljust...Hehe, vilket öga man har.Har ett Bulang & Sons på ingång. Tänkte beställa ett nato men blev ett vanligt band. Får komplettera med ett nato i samma stil senare.
Noterade att de i för ett tag sedan sålde lite mer "poppiga" färgglada band med inspiration från Ibiza och St Tropez. Snygga men inget för mig...Jo, samma här. Flera band jag ville ha var slut. De tan-färgade är riktigt snygga men tror också de är lite för ljusa för att matcha övrig klädsel med skor och bälte bra. Behöver ju inte gå i exakt samma nyans men tan till mer mörkbrunt kan se lite malplacé ut.
Kan ge dig ytterligare dåligt IPhonebild nedan. Fixar bättre när ljudet är bättre...Nu vill jag se ett wristshot med bulangs skinnato!
Bulangs and Sons säljer även en lunchlåda med termos för €95 vilket är tveksamt om man skall betala. De är dock retro och snygga och jag har inte kompetensen att fixa själv...Har slaktat en läderjacka och några nation och gjort egna naton i läder. Tar typ 15min. Skulle aldrig lägga typ 400kr på ett nato i skinn.
Det finns inga genvägar till det perfekta ljudetKan ge dig ytterligare dåligt IPhonebild nedan. Fixar bättre när ljudet är bättre...![]()
Får man höra lite om ursprunget då? Alltid kul IMHOSkönt, tack för ditt svar.
Dock inte orolig då jag har bakgrundsinformation om ursprung. Ref 9411/0 från 1976 (serienr 84xxxx)
Skönt med lite svullna fingrar på kvällen. Ljus...Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet