Stort grattis Riktigt sugen på att testa lite nya tudor vid tillfälle.Så nu är den min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis Riktigt sugen på att testa lite nya tudor vid tillfälle.Så nu är den min
Grattis!Så nu är den min
Kul köp, grattis!Så nu är den min
Grattis! riktigt snygg Tudor!Så nu är den min
TackKul köp, grattis!
Tackar ja den är snygg.Grattis! riktigt snygg Tudor!
TackGrattis!
Grattis! Vi vill ha en recension och lumeshot.Så nu är den min
Kommer om några dagar, har bara haft den några timmar ännu men den känns förbluffande bra, trodde den skulle kännas större och klumpigare, men jag tycker den är riktigt bra. Men ett litet lumeshot kan du få.Grattis! Vi vill ha en recension och lumeshot.
Den är riktigt fräsch men tänk på att du ska ta bilderna INNAN du sänkt en vinareKommer om några dagar, har bara haft den några timmar ännu men den känns förbluffande bra, trodde den skulle kännas större och klumpigare, men jag tycker den är riktigt bra. Men ett litet lumeshot kan du få.
Det är champagnen som AD bjöd på.Den är riktigt fräsch men tänk på att du ska ta bilderna INNAN du sänkt en vinare
Vill ha en sån i 38-39mm med ceramic bezelFavoriten
75090 från -92
Efter att ha läst era inlägg tog jag också en sväng förbi Hours i hopp om att de iaf skulle ha ett provex av den svarta 58:an. Det hade de inte men fick hjälp av en trevlig kille iförd seikodykare som erbjöd mig att titta på 925:an. Och jag håller med er. Klart roligare irl än på bild. Men glasbaksidan känns överflödig. Har vi några hugade spekulanter här så behöver ni inte rusa dit eller kasta er på luren det ex de hade fått in var redan bokat till kund.Ok, tack för svar! Får kika in hos ADs nästa gång man har vägarna förbi. Är rätt sugen på BB58 925 och vore kul att se den irl
Ruggigt snygg, tror du den fumkar på en riktigt smal handled på 15,5 ?Bild från tidigare idag.
Älskar den här rackaren, jäkligt bra klocka
Grattis till en fin klocka.Haft den några timme nu, känns grymt bra är rent ut sagt djävligt nöjd med detta köp.
Hoppar in lite här. Det tror jag absolut! Är ju en klocka på 36 mm så sitter nog bra på 15,5 cm Jag har små handleder, typ 16 cm lite drygt, och gillar storleken på BB36.Ruggigt snygg, tror du den fumkar på en riktigt smal handled på 15,5 ?
Grattis får man säga! Kul o se en till här på forumet sjukt snygg är den!Reporting in
Reporting in