Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken BB36 blev du mest sugen på, svart, blå eller silver ?Nej. Köpte inget i dag, men la handpenning på en annan klocka jag har beställt. Är dock fortfarande sugen på en BB36 så blir nog et köp lite senare om inget dyker upp beggat (Betalar bra om någon har en til salu ).
Både Chronon och Silver BB var riktigt fina
Grattis! Inbillar jag mig eller har BB36 ökat rejält i popularitet på sistone ?Efter ett som alltid väldigt trevligt möte med Nymans i Västerås blev vi visst med bb36
Gillade svart mest (som alltid), men tavlan er mer eller mindre identisk som min 114060 så det var egentlig det som gjorde at jeg ikke kjöpte i dag.Vilken BB36 blev du mest sugen på, svart, blå eller silver ?
Jag förstår. Den svarta är ruggigt braGillade svart mest (som alltid), men tavlan er mer eller mindre identisk som min 114060 så det var egentlig det som gjorde at jeg ikke kjöpte i dag.
MN kanske?Vad händer?
Tudor presenterar sin senaste collab med ingen mindre än Håkan HellströmVad händer?
Vi pratade om det idag och ja den verkar väldigt populär nuGrattis! Inbillar jag mig eller har BB36 ökat rejält i popularitet på sistone ?
Har fått den uppfattningen med.Vi pratade om det idag och ja den verkar väldigt populär nu
Ahaaa, då är jag med. Stämmer säker, men jag skulle nog inte komma till freds med att ha bandet åt fel hållRundning på claspen passar den sidan av handleden bättre.
Kan testa att vrida klockan 180 grader och sätta den på handleden
Tillbaka från service med ny tavla, servad och polerad!
Före och efter:
Inte av mig, men den hade några kraftiga dings när jag köpte den, så förmodligen har våld varit inblandat.Skämtosidå men har klockan utsatts för något direkt våld? oroväckande att det bara släpper sådär.
Hahah hur kunde jag missa detKolla kl 2
Hade varit något! Eller en mindre Ranger?MN kanske?
Det tål att vänjas vid. Flärpen fastnar lätt i tex jackan när man svingar armen på väg till ADAhaaa, då är jag med. Stämmer säker, men jag skulle nog inte komma till freds med att ha bandet åt fel håll
Jag intalar mig alltid att gummi är bekvämt och somrigt, men när det kommer till kritan så är länken alltid bäst. Och inte bara på sommaren.Det tål att vänjas vid. Flärpen fastnar lätt i tex jackan när man svingar armen på väg till AD
I can agree that I will disagreeJag intalar mig alltid att gummi är bekvämt och somrigt, men när det kommer till kritan så är länken alltid bäst. Och inte bara på sommaren.