• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag älskar min Tudor.
PXL_20210706_065107574.jpg
Sjukt snygg!

Den kombinationen är ruskigt snygg!!! Hör av dig till mig när du ska sälja :D

Underbar klocka som är mycket finare IRL.
Ångrar lite att jag sålde min :angel:
Tack! Bästa konfigurationen enligt mig. Var lite skeptisk till tavlan innan jag såg den IRL. Den är sjukt bra. @SalvadorDali Will do. Du får andraplats på listan dock 😊 men ska hålla i den så länge jag bara kan. Inte mycket jag vågar kalla keepers längre men den här hade kunnat få det epitetet.

Drömen är ju att få pepsin i 58:ans storlek så den kan passa oss med lite smalare handleder också ;)
BB58 har ett annat fysiskt mindre verk än 41-orna och att Tudor skulle bemöda sig göra ett till GMT-verk känns inte speciellt troligt. Även om dom gjorde det så bygger komplikationen på höjden och boetten säkerligen tvingats ökas en millimeter.

Senast ändrad:
Jag ser på alla bilder att jag hade min under helt fel årstid (september-februari). Den gör sig riktigt bra i solen!
Verkligen.. Solen gör att den får ett helt annat liv. Det är en klocka som jag kan lägga undan under några månader och sedan när jag tar på den och går ut i solen så blir jag förälskad på nytt 😍 Den kommer dock behöva lämna då en annan BB58 är på väg in. Dock motvilligt :/

Verkligen.. Solen gör att den får ett helt annat liv. Det är en klocka som jag kan lägga undan under några månader och sedan när jag tar på den och går ut i solen så blir jag förälskad på nytt 😍 Den kommer dock behöva lämna då en annan BB58 är på väg in. Dock motvilligt :/
Jasså?? Har man sagt A får man säga B :happyhappy: Är det en stål, brons, silver eller guld BB58??;)

Jag ser på alla bilder att jag hade min under helt fel årstid (september-februari). Den gör sig riktigt bra i solen!
Jag ägde min under vintermånaderna och tyckte att den var grym under den perioden. Skiftningen i det blå är fantastisk däremot upplevde jag den mer som en vinterklocka. Kanske mest för att jag generellt föredrar mer harmoniska toner med årstiden och mer avskalat. På samma sätt som jag upplever OG som en sommar klocka.

Den blå flög iväg väldigt snabbt.

The hype is real again!!!!

Ut med era på k&s till över list!

Den blå flög iväg väldigt snabbt.

The hype is real again!!!!

Ut med era på k&s till över list!
haha, var väl inte så konstigt? 4k under list för en klocka med väntetid? :)

Tillbaka
Topp