Lite roliga Tudor shout outs i senaste svsnittet. https://thegreynato.substack.com/p/the-grey-nato-149-summer-essentials
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt snygg!Jag älskar min Tudor.
![]()
Jag älskar min Tudor.
![]()
Underbar klocka som är mycket finare IRL.Jag älskar min Tudor.
![]()

Drömen är ju att få pepsin i 58:ans storlek så den kan passa oss med lite smalare handleder ocksåFått hem MN Strap i marin med röd rand, matchar GMT’n riktigt bra.
![]()
Sjukt snygg!
Den kombinationen är ruskigt snygg!!! Hör av dig till mig när du ska sälja![]()
Tack! Bästa konfigurationen enligt mig. Var lite skeptisk till tavlan innan jag såg den IRL. Den är sjukt bra. @SalvadorDali Will do. Du får andraplats på listan dockUnderbar klocka som är mycket finare IRL.
Ångrar lite att jag sålde min![]()
Jag ser på alla bilder att jag hade min under helt fel årstid (september-februari). Den gör sig riktigt bra i solen!Det är verkligen en grym sommarklockadet är då den blåa färgen verkligen får skina
![]()
BB58 har ett annat fysiskt mindre verk än 41-orna och att Tudor skulle bemöda sig göra ett till GMT-verk känns inte speciellt troligt. Även om dom gjorde det så bygger komplikationen på höjden och boetten säkerligen tvingats ökas en millimeter.Drömen är ju att få pepsin i 58:ans storlek så den kan passa oss med lite smalare handleder också![]()
Verkligen.. Solen gör att den får ett helt annat liv. Det är en klocka som jag kan lägga undan under några månader och sedan när jag tar på den och går ut i solen så blir jag förälskad på nyttJag ser på alla bilder att jag hade min under helt fel årstid (september-februari). Den gör sig riktigt bra i solen!
Jasså?? Har man sagt A får man säga BVerkligen.. Solen gör att den får ett helt annat liv. Det är en klocka som jag kan lägga undan under några månader och sedan när jag tar på den och går ut i solen så blir jag förälskad på nyttDen kommer dock behöva lämna då en annan BB58 är på väg in. Dock motvilligt :/
Är det en stål, brons, silver eller guld BB58??Haha... det är frtf under förhandling så inget är säkert. Berättar när/om affären går igenomJasså?? Har man sagt A får man säga BÄr det en stål, brons, silver eller guld BB58??
![]()
Jag ägde min under vintermånaderna och tyckte att den var grym under den perioden. Skiftningen i det blå är fantastisk däremot upplevde jag den mer som en vinterklocka. Kanske mest för att jag generellt föredrar mer harmoniska toner med årstiden och mer avskalat. På samma sätt som jag upplever OG som en sommar klocka.Jag ser på alla bilder att jag hade min under helt fel årstid (september-februari). Den gör sig riktigt bra i solen!
Grymt!Haha... det är frtf under förhandling så inget är säkert. Berättar när/om affären går igenomDu är inte intresserad av en blå BB58?
![]()
Har lite för många "keeper's" just nu för att min ekonomi ska klara av en tillMånga vill inte bada med sina gamlingar så ultimat vet jag inte…Är det här den ultimata klockan? Jag tror nog det... Fantastisk patina!
Haha nä, men utseendemässigt då?Många vill inte bada med sina gamlingar så ultimat vet jag inte…![]()
She’s got the lookHaha nä, men utseendemässigt då?
Grattis och välkommen in i värmenMin första Tudor. ...Det kan bli fler.
![]()
Min första Tudor. ...Det kan bli fler.
![]()
Grymt snygg! Är den i champagne eller silver? Lite svårtvatt urskilja i ljuset. Men oavsett, bra köp!Min första Tudor. ...Det kan bli fler.
![]()
haha, var väl inte så konstigt? 4k under list för en klocka med väntetid?Avslutad - Tudor Black Bay 58 - Blå - BB58 Blue *PRISBUMPAD IGEN EN SISTA GÅNG*
Testar att lägga ut en Tudor Black Bay 58 i blått då den inte kommer till användning. Klockan i sig behöver väl ingen större presentation men uppkommer frågor om modellen specifik kan jag försöka svara på dem. Klockan är i bra skick med lite drygt 4 års garanti kvar från Tudor då den är såld i...klocksnack.se
Den blå flög iväg väldigt snabbt.
The hype is real again!!!!
Ut med era på k&s till över list!
Nej, inte alls konstigt. Rimligt pris!haha, var väl inte så konstigt? 4k under list för en klocka med väntetid?![]()
Den trycktestades med godkänt resultat, ska dock snart in på täthetsservice sen blir det dyk med denMånga vill inte bada med sina gamlingar så ultimat vet jag inte…![]()
Den är riktigt bra helt klart!Är det här den ultimata klockan? Jag tror nog det... Fantastisk patina!