Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
- Hade samma problem: bärs perfekt, ser bra ut, går bra … men ingen datumvisningProvade en BB58 igår och wow, kanske den mest bekväma klocka jag testat (tillsammans med Explorer39). Perfekt storlek, bra känsla, nu är bara frågan om jag kan leva utan datum...
Instämmer med avsaknaden av datum samtidigt som det på en dykare känns helt OK. Mitt ”problem” är att om det kommer en ’58 GMT med datum lär min OG hamna ganska permanent i lådan.- Hade samma problem: bärs perfekt, ser bra ut, går bra … men ingen datumvisning. Saknar det fortfarande, men fördelarna överväger! En väldigt kul och bra klocka för de pengarna!
Grattis till ett lyckat köp!Bekantar mig med nyförvärvet
![]()
Black Bay Chrono idag också. Lite tjatigt kanske …
Mycket vackert ur!
Äh det är väl inte möjligt. Så snygg!Black Bay Chrono idag också. Lite tjatigt kanske …
![]()
Grattis till ditt nya köp!Efter att ha trånat och spanat i denna del av forumet under nästan två års tid är den äntligen på min handled!
![]()
Lutar åt att de blir en sådan som nästa köpBlack Bay Chrono idag också. Lite tjatigt kanske …
![]()
Bra tankeLutar åt att de blir en sådan som nästa köp![]()
Var inne på Hours på Emporia i Malmö igår, och de hade både den svarta och vita inne till försäljningLutar åt att de blir en sådan som nästa köp![]()
Cool! Verkar ju inte finnas överdrivet många i butikerna runt om i landetVar inne på Hours på Emporia i Malmö igår, och de hade både den svarta och vita inne till försäljning![]()
Får du inte tag i den så hojta - jag kan hjälpa digCool! Verkar ju inte finnas överdrivet många i butikerna runt om i landet![]()
Jag är också på jakt efter en BB58 med länk, men upp till ett års väntetid efter att ha ringt upp butikerna i Stockholm. Hur får man tag på en?Får du inte tag i den så hojta - jag kan hjälpa dig![]()
Jag har nog skrivit det tre gånger i tråden. Sök så finner du.Jag är också på jakt efter en BB58 med länk, men upp till ett års väntetid efter att ha ringt upp butikerna i Stockholm. Hur får man tag på en?![]()
Jag ställde mig snällt i kö och väntade drygt ett år på min. Skaffade ett alternativ under tiden, så man har nåt annat kul att ha på armen så länge. Det blir ju lite extra kul när man väl får klockan om man väntat på detJag är också på jakt efter en BB58 med länk, men upp till ett års väntetid efter att ha ringt upp butikerna i Stockholm. Hur får man tag på en?![]()
Jag är också på jakt efter en BB58 med länk, men upp till ett års väntetid efter att ha ringt upp butikerna i Stockholm. Hur får man tag på en?![]()
Jag hörde av mig till en butik i Stockholm och fick tag på en blå efter bara en månad, kan ha haft superflyt!Jag är också på jakt efter en BB58 med länk, men upp till ett års väntetid efter att ha ringt upp butikerna i Stockholm. Hur får man tag på en?![]()
Jag ställde mig snällt i kö och väntade drygt ett år på min. Skaffade ett alternativ under tiden, så man har nåt annat kul att ha på armen så länge. Det blir ju lite extra kul när man väl får klockan om man väntat på det
Sen finns det säkert andra vägar att gå, köpa utomlands, köpa begagnat osv. @zippan Verkar ju ha nämnt det tidigare i tråden, så du kan nog hitta tips om du söker.
Jag hörde av mig till en butik i Stockholm och fick tag på en blå efter bara en månad, kan ha haft superflyt!
Gillar verkligen denna skarpt, trots att jag oftast inte tycker kronografer tilltalar mig. Mycket fin klocka.Hänger i soffan med min Panda
![]()
Blå eller svart? Edit: sorry nu såg jag.Jag är också på jakt efter en BB58 med länk, men upp till ett års väntetid efter att ha ringt upp butikerna i Stockholm. Hur får man tag på en?![]()
Väntar på en svartBlå eller svart?
Tackar och bockar å bugar å nigerFår du inte tag i den så hojta - jag kan hjälpa dig![]()