Gött nu känns det bättreDu har rätt. Betalar tillbaka genom en halvdålig bild från landet förra veckan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gött nu känns det bättreDu har rätt. Betalar tillbaka genom en halvdålig bild från landet förra veckan![]()
Oj hos vem och var? Kan iof bli intressant att se hur kö tiden ser ut i typ JanuariInte limiterad men just nu 2.5-3års väntetid![]()
Vilken butik? Gänget i Köln sa 1 år minst men hört annat också.Inte limiterad men just nu 2.5-3års väntetid![]()
Gick det svaret av Köln förra veckan.Vilken butik? Gänget i Köln sa 1 år minst men hört annat också.
Tycker oxo den är fräsig, skulle passa mig bra med rejält bilhandlarhängIngen som har en BB36 tvåton?
lite ont om egenproducerade bilder på nätet. Men tycker den svarta ser riktigt cool ut.
![]()
Det är capped, dvs en kärna av stål. Ska dock vara relativt tjock och ska även gå att polera.Tycker oxo den är fräsig, skulle passa mig bra med rejält bilhandlarhäng
Vet du om guldet i länken är solit rakt igenom?
Inte limiterad men just nu 2.5-3års väntetid![]()
Oj hos vem och var? Kan iof bli intressant att se hur kö tiden ser ut i typ Januari
Det beror nog på vem och var man frågar. I Rom trodde de att jag kunde få en inom ett par månader och i Dubai var det samma svar. Får se var jag får den förstVilken butik? Gänget i Köln sa 1 år minst men hört annat också.
Den butik jag pratade med trodde också att det gick att lösa ”inom kort”.Det beror nog på vem och var man frågar. I Rom trodde de att jag kunde få en inom ett par månader och i Dubai var det samma svar. Får se var jag får den förstDock måste klockan plockas ut på plats.
Säljer du den O-ruckad?Redan pratat med AD och dom sa att dom gör det på garantin. Sa att jag stör mig på att den går minus, om dom kunde rucka så den går plus? Inga problem sa dom. Bara komma in med klockan..
Det kanske du ska ta med i annonsen?Redan pratat med AD och dom sa att dom gör det på garantin. Sa att jag stör mig på att den går minus, om dom kunde rucka så den går plus? Inga problem sa dom. Bara komma in med klockan..
Plus att det inte går att köpa något bättre för de pengarnaSäljer du den O-ruckad?
Allt det engagemanget mot grus i natot och behovet av att rucka den till + för att sälja den 2 dagar senare. Kung![]()
Sorry men inne på min honeymoon. Vet inte om jag skrivit det tidigare men ägde Tudor BB58 redan sommaren 2018 när dom släpptes. Hade den nästan 1 år innan jag sålde. Ägt många klockor där imellan. Nu när jag testat många andra kom jag tillbaka till BB58 och inser att för dessa pengar finns typ inget bättre. Riktigt bra på natoband , men känns snäppet lyxigare på länk..
![]()
![]()
Känns det jobbigt?Säljer du den O-ruckad?
Allt det engagemanget mot grus i natot och behovet av att rucka den till + för att sälja den 2 dagar senare. Kung![]()
Helt rätt..Plus att det inte går att köpa något bättre för de pengarna![]()
Säger inte emot dig nu, men hur vet du detta? Tycker det är intressant att det går att polera på guldet fast det ej är solid.Det är capped, dvs en kärna av stål. Ska dock vara relativt tjock och ska även gå att polera.
Jag har sett den i butik och talat med personal på Nymans i Västerås som säger samma sak som @rambo_amadeusSäger inte emot dig nu, men hur vet du detta? Tycker det är intressant att det går att polera på guldet fast det ej är solid.![]()
Hur tjockt är det då ifall det går att polera?Jag har sett den i butik och talat med personal på Nymans i Västerås som säger samma sak som @rambo_amadeus
Det kan jag tyvärr inte svara på men men när man tittar på länkbitarna från sidan såg man att det var ett rejält lager.Hur tjockt är det då ifall det går att polera?
Säljer du den O-ruckad?
Det kanske du ska ta med i annonsen?Jag förstår inte hur du kan jobba så hårt för något så tramsigt och sen släppa klockan till försäljning...
![]()
Glöm inte att den är riktigt bra på NatoPlus att det inte går att köpa något bättre för de pengarna![]()
Häftigt! Ändå kul att man betalar 11600kr mer för twotone och knappt får guld för pengarna.Det kan jag tyvärr inte svara på men men när man tittar på länkbitarna från sidan såg man att det var ett rejält lager.
Sorry, nu hänger jag inte med?Häftigt! Ändå kul att man betalar 11600kr mer för twotone och knappt får guld för pengarna.
Absolut inte.Känns det jobbigt?
Okey, kul för dig...Absolut inte.
Men finner det både roande och oroande att du ska kriga så mycket för så udda saker och att du ens oroar dig för slitage.
Ska inte bidra med mer off-topic. My bad till övriga postare.
Ja mig med. Så det rasslar när man spatserar fram.Tycker oxo den är fräsig, skulle passa mig bra med rejält bilhandlarhäng
Vet du om guldet i länken är solit rakt igenom?
Här finns en recension där man kan se tjockleken. Han säger dock att bezel och krona är solida men den info jag fått från AD är att även de är capped men de kan ha fel...Säger inte emot dig nu, men hur vet du detta? Tycker det är intressant att det går att polera på guldet fast det ej är solid.![]()
Glasring och krona på date+day som nu ett par här inne rockar ska vara solida (har hört från flera håll men inte borrat i vare sig krona eller glasring) så det borde nog vara det även här tänker jag.Här finns en recension där man kan se tjockleken. Han säger dock att bezel och krona är solida men den info jag fått från AD är att även de är capped men de kan ha fel...
Du får nog tåla att du får lite skit efter hela grejen med ruckningen, Ali Baba och grus under NATO’t plus att du hypat klockan rätt bra senaste tiden.Varför är folk så retarded ??
- Ringen på klockan är väl solid? Så står det i alla fall på websidan.Häftigt! Ändå kul att man betalar 11600kr mer för twotone och knappt får guld för pengarna.
Stay on topic? Har inte hajpat ett skit. Lagt upp lite bilder bara...Folk tror dom vet så mkt i den här tråden, ang natos...men men vi släpper det. Folk pratar om skumma grejer här, hur man polera bort guld från länkar? Vem vill polera guld från länkar...? Är det inte lättare och byta länk ele byta modell? Folk gör så skeva, påhittade tolkningar också...Du får nog tåla att du får lite skit efter hela grejen med ruckningen, Ali Baba och grus under NATO’t plus att du hypat klockan rätt bra senaste tiden.
Givetvis upp till dig att sälja och skoj att du vill testa nytt, men stay on topic i tråden.![]()