Hur fan ska man annars få barnen att sova? Fungerar klock(!)rent på dotternSmålullig?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur fan ska man annars få barnen att sova? Fungerar klock(!)rent på dotternSmålullig?![]()
Jag ocksåGrymt! Jag är spänd på att se hur det gråa blir![]()
Sweet.På måndag skall gummibanden från Vanguard dyka upp![]()
Blir nog snyggare med ett grått NATO. Tror gummi fre för mkt likhet till länk.Sweet.
Tanken slog mig om ett grått skulle passa en BB58 Blue….![]()
Du har nog rätt.Blir nog snyggare med ett grått NATO. Tror gummi fre för mkt likhet till länk.
En del badskum och två delar whiskeyHur fan ska man annars få barnen att sova? Fungerar klock(!)rent på dottern![]()
#goalz som kidsen sägerKöpte 2st band tilltänkta till en Tudor som jag ännu inte besitter eller vet om jag kommer att köpa. ..känns friskt![]()
Grym samlingTudortorsdags-trio!
![]()
Du får komma och låna mitt när det kommer så får du seSweet.
Tanken slog mig om ett grått skulle passa en BB58 Blue….![]()
Tack så mycket!Grym samling
Instämmer grym trio!Tudortorsdags-trio!
![]()
Den är så galet snygg. Fått några färgskiftningar i silvret vissa skrivit om?Tudortorsdag, badar skumbad med lullgrabben
![]()
Oj, jäklar var fin!!! Har inte sett blå+blå på en Hydronaut innan, det var riktigt snyggtDenna skönhet dök upp på Chrono idag.
![]()
Blå+blå och svart+svart verkar vara dom mest populära modellerna. Dom säljs ganska omgående efter dom lagts ut på Chrono. Denna kostar 25kkr från Italien. Lite saftigt för att vara en Hydronaut dock.Oj, jäklar var fin!!! Har inte sett blå+blå på en Hydronaut innan, det var riktigt snyggt
MEN...
Klockkontot = tomt
Ångest = stor
![]()
Den är så galet snygg. Fått några färgskiftningar i silvret vissa skrivit om?
Tack!Instämmer grym trio!
Applicerade loggan på DateDayn är
Någon annan som tycker att deras logga ibland kan se ut som en gapflabbande teatermask? Öga-Öga-Mun.
- Hur tvättar du den och vad torkar du med?Tack!
Efter en sommar med mycket salta bad, svett och nästan konstant bärande av klockan fick silvret en liiite mörkare ton. Inget som direkt stör men det "tokljusa" silvret ändrade karaktär något.
Nu har jag dock tvättat av klockan på riktigt och efter att jag torkat av den ordentligt är den nästan tillbaka på 100% igen![]()
Såg ut att vara i riktigt bra skick dock och med alla tillbehör.Blå+blå och svart+svart verkar vara dom mest populära modellerna. Dom säljs ganska omgående efter dom lagts ut på Chrono. Denna kostar 25kkr från Italien. Lite saftigt för att vara en Hydronaut dock.
TeatermaskenInstämmer grym trio!
Applicerade loggan på DateDayn är
Någon annan som tycker att deras logga ibland kan se ut som en gapflabbande teatermask? Öga-Öga-Mun.
Aldrig hört någon kalla en länk för skönhetDenna skönhet dök upp på Chrono idag.
![]()
Köpte 2st band tilltänkta till en Tudor som jag ännu inte besitter eller vet om jag kommer att köpa. ..känns friskt![]()
Saablar så fin!
Ja visst är den! Tyvärr inte min utan fotade på beställning.Saablar så fin!
Du är förlåten, för bilden var tjusig!Ja visst är den! Tyvärr inte min utan fotade på beställning.
VAd tycker herrn om den.. Några "First Impressions" ? (Fin bild i vanlig ordning)
Jag tycker att den var över förväntan. Riktigt fin finish och den känns betydligt "lyxigare" än vanliga BB58. Länken kändes vassare i kanterna vilket jag gillade och färgerna är fina. Det enda som jag inte gillade helt så här i efterhand är 3, 6 och 9, det hade varit snyggare med runda index eller något helt nytt.VAd tycker herrn om den.. Några "First Impressions" ? (Fin bild i vanlig ordning)![]()
NajsJag tycker att den var över förväntan. Riktigt fin finish och den känns betydligt "lyxigare" än vanliga BB58. Länken kändes vassare i kanterna vilket jag gillade och färgerna är fina. Det enda som jag inte gillade helt så här i efterhand är 3, 6 och 9, det hade varit snyggare med runda index eller något helt nytt.