• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudortorsdags-trio!
20210812_193407.jpg

Den är så galet snygg. Fått några färgskiftningar i silvret vissa skrivit om?

Tack!
Efter en sommar med mycket salta bad, svett och nästan konstant bärande av klockan fick silvret en liiite mörkare ton. Inget som direkt stör men det "tokljusa" silvret ändrade karaktär något.
Nu har jag dock tvättat av klockan på riktigt och efter att jag torkat av den ordentligt är den nästan tillbaka på 100% igen👍

Tack!
Efter en sommar med mycket salta bad, svett och nästan konstant bärande av klockan fick silvret en liiite mörkare ton. Inget som direkt stör men det "tokljusa" silvret ändrade karaktär något.
Nu har jag dock tvättat av klockan på riktigt och efter att jag torkat av den ordentligt är den nästan tillbaka på 100% igen👍
- Hur tvättar du den och vad torkar du med?

VAd tycker herrn om den.. Några "First Impressions" ? (Fin bild i vanlig ordning) :)
Jag tycker att den var över förväntan. Riktigt fin finish och den känns betydligt "lyxigare" än vanliga BB58. Länken kändes vassare i kanterna vilket jag gillade och färgerna är fina. Det enda som jag inte gillade helt så här i efterhand är 3, 6 och 9, det hade varit snyggare med runda index eller något helt nytt.

Jag tycker att den var över förväntan. Riktigt fin finish och den känns betydligt "lyxigare" än vanliga BB58. Länken kändes vassare i kanterna vilket jag gillade och färgerna är fina. Det enda som jag inte gillade helt så här i efterhand är 3, 6 och 9, det hade varit snyggare med runda index eller något helt nytt.
Najs :) ..jag håller med till 100% kring Indexen. Det är samma på SjööS RS41 med Index. Tar mye hellre typ stav index där.

Tillbaka
Topp