Tack för tipsen! Tycker de är lite svåra att urskiljaDu får svaret på föregående sida men annars ser du att det är en BB58 på de guldiga siffrorna på vridningen.
Nu syns inte kronan men BB58 har borstad krontub och annan krona än vanliga bbb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för tipsen! Tycker de är lite svåra att urskiljaDu får svaret på föregående sida men annars ser du att det är en BB58 på de guldiga siffrorna på vridningen.
Nu syns inte kronan men BB58 har borstad krontub och annan krona än vanliga bbb
Tack! Jag gillar klockan skarpt så kommer med största sannolikhet bli ett köp av denna modellenDu kommer att notera det i början, det ser och känns annorlunda. Men efter ett kort tag tycker jag personligen att det är både skönare och lite coolt. Det är bara att prova!
Har inte hunnit att ta så mycket bilder men här kommer några![]()
![]()
Föredömlig bildkavalkad!
Ja det är lite synd.. Väldigt vass kant är det nu.. Men det slits snart ner =)Föredömlig bildkavalkad!
Ser att de valt att inte ha en fasning likt GMT under boetten. Det var ju lite synd, men ingen dealbreaker.
Ser nu när jag kikar närmre på min BB36 att den ser ut att ha något större fasning än BB58. Inte för det visuella som på gmt men ändock.Ja det är lite synd.. Väldigt vass kant är det nu.. Men det slits snart ner =)
Precis över 16 cm på svältläge =)Riktigt snygg! Grattis! Vad mäter din handled om man får fråga?
Var förbi Rob E nyss. Dom får in 6st BB58 nästa vecka och det är först till kvarn som gäller![]()
Nja inte riktigt.. Vet några som lagt handpenning.. Dom får första tjing.Var förbi Rob E nyss. Dom får in 6st BB58 nästa vecka och det är först till kvarn som gäller![]()
Nja inte riktigt.. Vet några som lagt handpenning.. Dom får första tjing.![]()
Dessa 6 var först till kvarn vad jag förstod det som! Men det kanske bara är ett säljknep haha...
Köpt nytt! Blå 36mm BB
![]()
Snyggt! Grattis!
![]()
Riktigt skarp finishing på bandhorn! Gillas!!
Gratulerar, superfin klocka!Köpt nytt! Blå 36mm BB
![]()
![]()
Och hur vet du det?Vad jag vet får de inte mer än 4-6 st i den första leveransen.
Såg mer svart ut än jag trodde i den vinkelnKöpt nytt! Blå 36mm BB
![]()
![]()
Och det gillar vi!Såg mer svart ut än jag trodde i den vinkelngrattis!
Läcker! Upp med lite mer bilder när du får tid överKöpt nytt! Blå 36mm BB
![]()
![]()
Vilket Tudor-år med tre fullträffar (GMT, 58 och den där)Köpt nytt! Blå 36mm BB
![]()
![]()
Blev uppringd av Rob E också.Och hur vet du det?
Uppfriskande med någon som behagar komma med mer än lite kryptiska påståenden och smileys.Blev uppringd av Rob E också.
De får in ett par stycken.
Ingen först till kvarn. Utan handpenning på 6,000kr som gäller om man vill ha första tjing.
Ja.Uppfriskande med någon som behagar komma med mer än lite kryptiska påståenden och smileys.
Riktigt först till kvarn kan det ju dock inte vara tal om eftersom den som inte blir uppringd har svårt att vara först.
Nästa vecka enligt tidigare postare? Vem vet mest?Ja.
Dock var ja inte intresserad av att lägga handpenning då de trodde klockan inte skulle anlända förrän september! (Lite väl sent)
Så jag går via en bekant handlare istället för att få den tidigare.
Gratulerar, superfin klocka!skiftar färgen mycket i olika ljus?