Det är nåt visst med blåa Tudor! Trevlig fredag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Konkurrent till en gmt? Hmm...imho en lyckad duoDå var den på plats. Supertrevlig men vet inte om jag tycker att den kanske blir en konkurrent till min 16710. Nåja, tiden får utvisa
![]()
Hmm, orange visare på din?Då var den på plats. Supertrevlig men vet inte om jag tycker att den kanske blir en konkurrent till min 16710. Nåja, tiden får utvisa
![]()
Nej, de skimrade lite i guld nu i kvällssolen men det hade nog med bakgrunden att göraHmm, orange visare på din?
Mmm, du har nog rättKonkurrent till en gmt? Hmm...imho en lyckad duo![]()
Behåll bådaPlanen med att köpa även den blåa bb58 var att kunna jämföra dem och sedan sälja den minst fantastiska. Men, men, men det går ju inte! Båda är ju tårdrypande vackra!
Planen med att köpa även den blåa bb58 var att kunna jämföra dem och sedan sälja den minst fantastiska. Men, men, men det går ju inte! Båda är ju tårdrypande vackra!
Blir nog så, å skall man se det rent krasst så har jag ju två armar.....Behåll båda![]()
Mkt blått i lådan nu
Haha va?Mkt blått i lådan nu![]()
BB58 och pelagos tänkte jag påHaha va?![]()
Men inte en blå Pelagos?BB58 och pelagos tänkte jag på![]()
My bad...såg blå ut på bildenMen inte en blå Pelagos?![]()

Well,lite blå ser den faktiskt ut, men inte den blå nyansen som Pelagosen harMy bad...såg blå ut på bilden![]()
Då var den på plats. Supertrevlig men vet inte om jag tycker att den kanske blir en konkurrent till min 16710. Nåja, tiden får utvisa
![]()
hahaMan måste ju dock komma ihåg att bjuds det på tex en kaffe för 42 kr så har ju personen betalat över list
36 760 kr + 42 kr = över list.
Huga. Man ryser av blotta tanken
Hur känns den jag är galet sugen på en jagny pelagos ägare!![]()
den sitter jätte bra, den är lätt för att vara dykare modell och tung för att vara titaniumHur känns den jag är galet sugen på en jag
Sugen på ett rubber till min GMT , någon som kan tipsa om bra sida för beställning eller ska man vända sig till AD direkt..?
![]()
Är väldigt nöjd med mitt vanguard, leverans på typ 2 dagarSugen på ett rubber till min GMT , någon som kan tipsa om bra sida för beställning eller ska man vända sig till AD direkt..?
![]()