Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen och grymt snygg!Äntligen kan jag posta i denna forumdel eftersom jag äntligen blivit en stolt ägare till en Pelagos LHD. Älskar den, men det var först idag som jag fick se henne naken. Testade lite olika kläder men valde till slut ett nato då jag inte riktigt kom överens med glappet som uppstod mot boetten utan länken. Horotecs verktyg var helt klart en vettig investering.![]()
Tackar!Välkommen och grymt snygg!
Grattis! Fasiken, suget efter en Pelagos LHD växer för varje bild som postas här i forumet. Hur ser det ut hos AD, kö?Äntligen kan jag posta i denna forumdel eftersom jag äntligen blivit en stolt ägare till en Pelagos LHD. Älskar den, men det var först idag som jag fick se henne naken. Testade lite olika kläder men valde till slut ett nato då jag inte riktigt kom överens med glappet som uppstod mot boetten utan länken. Horotecs verktyg var helt klart en vettig investering.![]()
Jag letade lite grann i både Stockholm o Götlaborg, men LHD'n verkade vara beställningsvara då. Fick nys om en på Nymans i Västerås i februari, men det var efter börsraset så den fick vänta. Blev istället en beggad från C24 i juli.Grattis! Fasiken, suget efter en Pelagos LHD växer för varje bild som postas här i forumet. Hur ser det ut hos AD, kö?
Har väldigt bra kontakt med ägaren av Zealande så kan kolla hur hans planer ser ut!Fick gå och byta klocka, har änna saknat den när man kört smp i 3 dagar. Hade dock vart underbart om Zealande kunde släppt ett blått band som passa denna. Ingen som har något att rekommendera? Förutom vanguards då, dom är ju slut.![]()
Du kan ju alltid fråga, dom är ju för jäkla sköna. Skrev till dom på instagram och fick svaret "unfortunately not for the momentHar väldigt bra kontakt med ägaren av Zealande så kan kolla hur hans planer ser ut!![]()
Tycker bb58an är en bättre allround klocka. Men fina klockor båda 2pelagos eller bb58?
vanguard harNågon som köpt gummiband till Tudor GMT som de kan rekommendera?
Tack! Har kikat på just de två, men undrar kring kvaliteten och passformen. Crafter Blue kostar hälften av Vanguard, återspeglas det i kvaliteten? Läste i ett annat forum att folk haft lite problem med att få Crafter Blue på plats.vanguard har
crafter blue har
Tack! Har kikat på just de två, men undrar kring kvaliteten och passformen. Crafter Blue kostar hälften av Vanguard, återspeglas det i kvaliteten? Läste i ett annat forum att folk haft lite problem med att få Crafter Blue på plats.
Ruggigt bra bild!Min BB Bronze...
![]()
Har Crafter Blue på min Black Bay ETA. Har ikke testet noen av de andre merkene, men den øverste kanten på min Crafter Blue rem stikker akkurat noen få millimeter opp slik at det blir vanskelig å vri på bezelen. Jeg løste dette ved å skrape litt av denne kanten med et barberblad. Når remmen er montert er det ikke synlig, og bezel fungerer fint.
![]()